Turizmus stratégia cikkek

Málta 2030-ig szóló turizmus stratégiája
Az új máltai turizmus stratégia a „Recover, Rethink and Revitalise” azaz a Felépülés, Újragondolás és Életrekeltés három alapelvére épül.

Indul Málta új turizmus stratégiája
Amely a 2021-től 2030-ig tartó időszakra szól.
Uniós források turisztikai marketingre
Most első alkalommal európai uniós forrásokat is felhasználhat Magyarország a turisztikai marketingben – tájékoztatta a szakmai érdeklődőket Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója az UTAZÁS kiállítás első napján, az UNWTO hivatalos konferenciáján, az Utazás Fórum keretében.

2021-re 100 millió turistát remél az USA
Átfogó nemzeti turizmus stratégia készült el az Amerikai Egyesült Államokban, amelynek célja, hogy tovább növelje az országot felkereső nemzetközi turisták számát, belföldön tartsa a hazai utasokat, továbbfejlesztve az USA turizmusát és gazdaságát.