Idén 72 százalékkal ér többet az euró a Balatonnál

Idén 72 százalékkal ér többet az euró a Balatonnál 

Az elmúlt évek gyakorlatának megfelelően az utazási döntések elősegítése érdekében idén is elkészítette a nyaralásra szánt euró vásárlóértékét egyes célországokban vizsgáló elemzését az osztrák Bank Austria. A frissen publikált Urlaubseuro (Nyaralóeuró) elemzésben Magyarország a harmadik helyen áll - olvasható Kovács Balázs, turisztikai szakértő blogjában.
Vásárlóerőben egy helyet sem lépett az ország előrébb

Vásárlóerőben egy helyet sem lépett az ország előrébb 

Több mint 10 százalékkal, a tavalyi 5549 euróról 6204 euróra nőtt az egy főre jutó vásárlóerő Magyarországon, amellyel az ország változatlanul a 42-es lista 30. helyén áll - derült ki GfK csütörtökön közzétett vásárlóerő elemzéséből.

42 országból a 30. helyen Magyarország az európai vásárlóerő-rangsorban 

A legmagasabb átlagos vásárlóerővel idén is Liechtenstein, Svájc és Luxemburg büszkélkedhet Európában, a kontinens legkevésbé tehetős lakosai pedig Fehéroroszországban, Moldovában és Ukrajnában élnek. Magyarország egy helyet javított pozícióján, így a vizsgált 42 ország között a 30. helyezett - derül ki a Gfk szerdán közzétett vásárlóerő elemzéséből.

Magyarország vonzó és olcsó úti cél az osztrákok számára 

Magyarország olcsó úti cél egy turisztikai felmérés szerint, az utóbbi négy év adatai alapján az osztrákok 100 eurója minden évben jóval többet ért Magyarországon - erről Szántó Zoltán, a Turizmus Online főszerkesztője beszélt az M1 aktuális csatornán csütörtökön.

Vásárlóerőnk az európai átlag 40 százaléka sincs 

Magyarország vásárlóerő tekintetében továbbra is a 31. helyen áll megelőzve – többek között – Montenegrót és Romániát – derül ki a GfK Vásárlóerő tanulmányának 2013. évi adataiból. 

Dupláját éri nálunk az osztrák euró 

Idén is kedvelt úti cél hazánk az osztrák turisták körében: nálunk az osztrák vendég egy eurója 77 százalékkal többet ér, mint otthon.
Tragikusan gyenge a magyar vásárlóerő

Tragikusan gyenge a magyar vásárlóerő 

Alig negyedét költheti egy átlagmagyar évente annak az összegnek, amelyből egy osztrák gazdálkodhat. A GfK Vásárlóerő-kutatása szerint Magyarország egyre jobban lemarad a régiótól.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!