Elégedettek a vendégek a mórahalmi szolgáltatásokkal

Elégedettek a vendégek a mórahalmi szolgáltatásokkal 

Mórahalom vendégei az előző évben is minden felületen pozitívan, maximálisan elégedettséggel értékelték az igénybe vett turisztikai szolgáltatásokat - tájékoztatta lapunkat a Móra-Tourist Nonprofit Kft.
Egyre több vendég értékel. De vajon elégedettebbek is?

Egyre több vendég értékel. De vajon elégedettebbek is? 

A Review Pro globálisan negyedévente értékeli a szállodákra érkezett vendégvéleményeket. A legutóbbi, második negyedéves felmérés már 1,5 millió értékelésen alapult, ami közel fél millióval több volt, mint az előző negyedévben. A vendégértékelések száma lassan megközelíti a járvány előtti volument - írja honlapján a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége. 
Elégedettek az utasok a BAHART szolgáltatásaival

Elégedettek az utasok a BAHART szolgáltatásaival 

A 173. hajózási szezon hivatalosan csak 2019. október 23-án ér véget a Balatonon, így a legforgalmasabb útvonalakon hétvégente továbbra is közlekednek a hajójáratok, 4 kikötőben sétahajózásra is van még lehetőség. Várhatóan az elmúlt 3 évhez hasonlóan 2019-ben is 700.000 fölé emelkedik a személyhajókkal szállított utasok száma. Ennek érdekében a hivatalos hajózási szezon zárását követően késő ősszel, sőt télen is készül hajózási szolgáltatásokkal a Társaság. A kínálatban szerepelnek a Balaton-parti települési rendezvényekhez kapcsolódó egyedi menetrendi járatok, valamint az elmúlt években sikeresen bevezetett olyan tematikus hajójáratok is, mint a Halloween Hajó, vagy a Mikuláshajó.

Az öt nyerő elem 

A Hotel STÁCIÓ már tavaly is kivívta a szakmai zsűri elismerését: „Innováció a termékfejlesztésben és üzemeltetésben” – e háznak ítélték a különdíjat. A mostani megmérettetés alkalmával pedig mind az öt vizsgált szempont alapján toronymagasan megfelelt, ezért ezt a szállodát hirdették ki a négycsillagos fővárosi kategóriában nyertesként. Az előkelő elismerésről szóló oklevelet a ház lelkes, fiatal igazgatói, Kiss Gergő és Fancsali Gábor vehette át a Budapest Hilton Szálloda Báltermében 2016. január 22-én.

Vendégelégedettségre gyúr a Novotel 

A YOU program a Novotel szállodalánc globális vállalása a vendégelégedettség terén. Ez a tréning biztosítja a megbízható, folyamatosan magas szintű vendégélményt a szállodákba érkezők számára. A képzés fő célja, hogy a szállodában dolgozók könnyebben ismerjék fel a problémákat és az igényeket, és önállóan orvosolni tudják a panaszokat.
Elégedettebbek a budapesti szállóvendégek

Elégedettebbek a budapesti szállóvendégek 

Az utóbbi hónapokban tovább javult a budapesti szállodák megítélése a vendégek körében, így már a legjobb nyolc között szerepelnek a fővárosi hotelek a nemzetközi összehasonlításban.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!