A Review Pro globálisan negyedévente értékeli a szállodákra érkezett vendégvéleményeket. A legutóbbi, második negyedéves felmérés már 1,5 millió értékelésen alapult, ami közel fél millióval több volt, mint az előző negyedévben. A vendégértékelések száma lassan megközelíti a járvány előtti volument. A legfrissebb, idei II. negyedévről készített értékelésben már 31,5%-kal több vendégvélemény jelent meg a 2021 II. negyedévihez képest. Ez jelentős növekedést jelent, de az idei II. negyedévi vendégértékelések száma még mindig 33,8%-kal elmarad a 2019 II. negyedévitől.
Mit lehet tenni, hogy a vendégek elégedettsége ne romoljon?
Ha azt tapasztalja, hogy a pontszámok csökkennek, akkor meg kell állapítani, hogy mi az elégedetlenség oka. Javasolt megvizsgálni, hogy a hotel melyik részlegénél tapasztalható a vendégelégedetlenség, valamint hogy milyen vendégszegmensek elégedetlenek - hangsúlyozza a Review Pro.
- Ha mindezt tudjuk, a következők megfontolása szükséges: Próbáljuk mentesíteni munkatársainkat az egyszerű, ismétlődő feladatoktól a digitális megoldásokkal, mint például az online check-in, check-out
- Tegyük hatékonyabbá az üzemeltetést automatizálással
- Folyamatosan mérjük az üzemeltetési változtatások hatását, legyen szó új ágymatracok bevezetéséről, kávészolgáltatókról vagy a vendégek felé irányuló digitális megoldásokról