1. Innováció a termékfejlesztésben és üzemeltetésben.
Bár egy átlagos hétköznap érkezünk a mediterrán hangulatú, 75 szobás szállodába, meglepve tapasztaljuk: tele a parkoló. Az igazgatótól megtudjuk, az épp zajló háromnál általában több rendezvény tartanak náluk. „Vecsés környéke tele van ipari parkkal, nem beszélve a repülőtér vonzáskörzetéről” – halljuk. A hétköznapok tehát a szakmai meetingeké, hétvégken wellnessezésre, kikapcsolódásra vágyók keresik fel a hotelt. A szálloda a zöld megoldások jegyében működik: hőszivattyús hűtő- és fűtőrendszert alkalmaznak, nincs a háznak kéménye, így nincs káros anyag kibocsátása sem.
2. Piaci részesedés és növekedés.
A piaci növekedés okai között szerepel a szálloda frekventált területen fekvése, és hogy a hotel tulajdonosa nem felejti el azt az alapszabályt, miszerint folyamatosan fejleszteni kell, és visszaforgatni a tőkét. Legutóbb fénystopos függönyökkel szerelték fel a hangszigetelt szobákat. Sok vendégük érkezik a repülőtérről, akik gyakran nappal szeretnének pihenni. Pluszvendéget generáló ötletük, hogy tágas wellnessrészlegüket nem hagyják parlagon heverni a csendesebb időkben sem: a környékbeliek is használhatják professzionális futó- és erőfejlesztő gépeiket.
3. Vendégelégedettség.
A Bookingnál 8,6 ponton áll a hotel, egy hazai portálon ennél is jobban, 9,1 pontot szereztek, az Expedián 4,7-et értek el a vecsésiek, és mindenütt szerepel a két órán belüli garantált válaszadás szállás- vagy rendezvényfoglalás esetén. Mystery shopperek is vizsgálták a házat, és külön örült a menedzsment, amikor a shopperek megosztották velük a náluk tapasztaltakat.
4. A személyzet oktatása és elégedettsége.
A ház 45 dolgozója egész évben szakmai képzési programokon vesz részt. Amikor felvesznek valakit, ismertetik, mit szabad a házban, és mi az, ami nem engedélyezett. Ez azért fontos, fejti ki az igazgató, hogy pontosan tudja a személyzet minden tagja, mit várnak el. Így nincs feszültség, családias a légkör a házban.
5. Társadalmi felelősségvállalás.
20 pontot ért el a STÁCIÓ a Zöld Szálloda versenyen, és aktívan részt vesznek Vecsés életében, már csak azért is, hiszen a hotel tulajdonosai is e város szülöttei. Hamarosan a szálloda mellett további parkolóhelyeket alakítanak ki, így még több vendégüknek lesz módja arra, hogy biztonságban, őrzött helyen hagyhassák autójukat addig, amíg visszatérnek.