Youtube cikkek
Nincs olyan, hogy online meg offline marketingstratégia
Téveszme, hogy az online és offline tér marketingstratégiáját külön oszlopban kell vezetni. De tévhit az is, hogy csak az online hirdetések hatékonyságának növelésével kell a cégeknek foglalkozni, az offline pedig lassan mehet a kukába – ez volt a két visszatérő gondolat március 7-én a Kreatív és a Google közös szervezésében megrendezett Digital Branding Reggelin. A két platform együttélését már csak az is alátámasztja, hogy a magyarok 49 százaléka tévézés közben internetezik is.
Komáromi pár nyerte az egri álommelót
Egy komáromi fiatal pár, Renáta és Bálint költözhet augusztusban Egerbe, hogy megossza élményeit a nagyközönséggel.
Ez volt a 10 legnézettebb Youtube-videó
Az idei év volt az első a Google adatai szerint, hogy három hirdető videója is bekerült a 10 legnézettebb Youtube-videó közé. A norvég Ylvis The Fox című száma még a Harlem Shake-et is lenyomta nézettségben - írja az Adweek.
Itt a Youtube új logója
A Facebook és a Twitter-bejegyzéseken már látható a Youtube új logója, amely egyszerűbb lett a korábbinál.
Térképpel hálózza be az utazási piacot a Google
Lassan kiderül, milyen terveket szövöget az online utazási piac meghódítására a Google.
A Facebookig terjed a hazai szállodák közösségi marketingje
Vajon hogy teljesítenek a magyar szállodák a közösségi médiában? - ezt elemzi a Facebooktippek.hu oldalon megjelent cikkében Lévai Richárd, online marketing tanácsadó.
Online marketing eszközök és módszerek alkalmazása a turizmusban
Felhívás az Edutus Főiskola által szervezett Online marketing eszközök és módszerek alkalmazása a turizmusban c. konferencián való részvételre!
Budapesti film a YouTube egyik legnépszerűbb rendezőjétől
az idegenforgalmi nevezetességeket a szokásostól eltérően egy különleges, mindenki által könnyen emészthető, izgalmas sporttal, az akrobatikus kosárlabdával ötvözte a híres YouTube rendező. Devin Graham, első alkalommal választott magyar témát, amelynek főszereplője a Face Team volt. A rendező rövidfilmjeit hétről-hétre milliók nézik, YouTube csatornája több százmillió emberhez jut el.
Kis hírünk a nagy videómegosztón
Vasárnap véget ért a jubileumi, huszadik Sziget. A fesztiválon idén először nem csak azok vehettek részt, akik személyesen el tudtak látogatni a Szigetre. A YouTube, a világ legnagyobb videomegosztó oldala 5 napon át, minden nap délután 3 órától késő éjszakáig 3 színpad összesen 55 koncertjét közvetítette élőben világszerte. A fellépők a Sziget hivatalos YouTube csatornáján összesen több mint 4 millió megtekintést könyvelhetnek el, a legtöbben Európából követték a koncerteket. Ezzel a Sziget élő közvetítése bekerült a legnépszerűbb európai zenei események közé a YouTube-on, közölték lapunkkal a fesztivál szervezői.