Válság ideje alatt a legtöbb turizmussal foglalkozó vállalkozásnak csökkentek a bevételei. Most jobban, mint valaha szükség van olyan marketing és értékesítési módszerekre, amelyek segíteni tudnak a kialakult helyzetben, mind az ügyfélszerzésben, mind az ügyfélmegtartásban
- Hogyan segíthet a Google a turisztikai cégeknek és milyen eszközökkel?
- Mire használjuk a Facebook-ot, mik az eddigi jó és rossz példák?
- Miben segítheti a Youtube a szállodákat és utazási irodákat?
Ezekre és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ az Edutus Főiskola által szervezendő Online marketing eszközök és módszerek alkalmazása a turizmusban - a XXI. század kihívása nemzetközi tapasztalatok segítségével konferencián, mely a Nemzetgazdasági Minisztérium turizmusért felelős államtitkársága és a Magyar Turizmus Zrt vezérigazgatósága is aktív szerepet vállalt.
Helyszín és időpont:
Konferencia időpontja: 2013. január 29.
Helyszín: Falk 1 Rendezvényközpont (Budapest, Falk Miksa u. 1.)
Kiknek ajánljuk?
Turizmussal foglalkozó sajtónak, szállodai marketing és értékesítési munkatársaknak, utazási irodáknak, TDM dolgozóknak, turisztikai felsőoktatásban érintett oktatóknak és hallgatóknak, szállásközvetítőknek és mindenki másnak, aki a turizmust kiszolgálja.
A konferencia felhívás teljes szövege és a jelentkezési lap itt található!