Így alakultak át az utazási szokások

Így alakultak át az utazási szokások 

Az elmúlt években megváltoztak az utazási szokások, amit mutat az is, hogy egyre többen választják a két-három napos, rövid külföldi vagy belföldi utakat, illetve a jó ár-érték arányú kikapcsolódást. A Bónusz Brigád és a GKID közös elemzése szerint az emberek előnyben részesítik, ha az ajánlat rugalmasan alakítható, és ha a program lemondása nem jár jelentős pluszköltséggel, ezen túlmenően fontos a megfelelő ár-érték arány, így a felhasználók 84 százaléka továbbra is az akciókat kínáló oldalakon keresi a szolgáltatásokat, mert úgy gondolják, hogy itt találkozhatnak a legkedvezőbb árakkal.
Új vezetéssel és tulajdonosi háttérrel folytatja a Bónusz Brigád

Új vezetéssel és tulajdonosi háttérrel folytatja a Bónusz Brigád 

Biztonságos pénzügyi modellel, a működési költségek jelentős lefaragásával, új ügyvezetéssel, új tulajdonosi körrel folytatja tevékenységét az idén 12 éves, közösségi vásárlási oldalt működtető Bónusz Brigád - közölte a mintegy félmillió felhasználóval rendelkező társaság.
Osztrák szállodások: 3000 eurós bónuszt a munkavállalóknak!

Osztrák szállodások: 3000 eurós bónuszt a munkavállalóknak! 

Az Osztrák Szállodaszövetség felhívja a figyelmet, hogy az ismét a téli főszezon előtt bevezetett zárlat hatalmas csapás az ágazatnak, amelynek hatásai hosszú távúak - írja a GD Consulting.
Flippermúzeum vs. Bónusz Brigád

Flippermúzeum vs. Bónusz Brigád 

Úgy tűnik, semmiféle megállapodás nincs a két cég között. Legalábbis a múzeum alábbi közleménye ezt támasztja alá.

Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége 

Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége, a magyarok legnagyobb része a szállodákat, és az apartmanokat részesíti előnyben utazása során - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, 2019-es utazási szokásokról készített felméréséből.

Egy új étel kipróbálására 2-5 ezer forintot szánunk 

Az internetezők nagy többségének a magyar konyha a kedvence, egy új étel kipróbálására 2000-5000 forintot szánnak, és mielőtt elmennének egy új étterembe, az interneten olvasnak róla - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, étterembe járási szokásokról készített felmérésből.

Ősszel kettesben, három napra utazunk 

Egyre több magyar egyre hosszabb utazásokat választ ősszel, az idén ebben az időszakban a legtöbben kettesben, belföldre, három napra utaznak - derül ki az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó Bónusz Brigád felmérése szerint.
Obamának egri fürdőt, Trumpnak szlovéniai utazást ajánl a kuponos oldal

Obamának egri fürdőt, Trumpnak szlovéniai utazást ajánl a kuponos oldal 

A Bónusz Brigád négy-négy szolgáltatást javasol nekik.

Turizmus és kupon: sikeres konferencia kiadónk szervezésében 

A turizmus és a kuponozás aktuális kérdései kerültek napirendre a legutóbbi Turizmus Akadémián, amelyet a Turizmus Trend rendezett meg a közelmúltban Budapesten.
Vadnai Márton a közösségi vásárló oldalnál folytatja

Vadnai Márton a közösségi vásárló oldalnál folytatja 

A Bónusz Brigád utazás divízió újonnan létrehozott vezetői pozíciójára Vadnai Mártont nevezték ki.

Elindult a Bónusz Brigád mobilverziója 

Elindult a Bónusz Brigád mobilra optimalizált weboldala. 

Kocsmalátogatási Guinness-rekordot tervez az álommelós 

Fergeteges bulival ünnepelte győzelmét Németh Máté, a Bónusz Brigád Álommelójának győztese. 

6,5 milliárdos forgalom tavaly a kuponos oldalakon 

Jelentősen, közel 45 százalékkal bővült tavaly az online kuponos piac: a 2011-es 4,5 milliárd forintos forgalom után tavaly 6,5 milliárd forintos forgalmat bonyolított le Magyarországon az online bónuszos vagy kuponos piac - derül ki az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. adataiból, amelyeket csütörtökön juttatott el az MTI-nek.

Elkelt a Brigád Álommelója 

A Bónusz Brigád álommelóját és a hozzá járó havi 500 ezer forintnyi bónuszt a Blikknél és Bravónál dolgozó Németh Máté kapta, aki távozik jelenlegi munkahelyéről.

325-en az álommelóért 

A Bónusz Brigád által meghirdetett tesztelő állásra 325-en nyújtottak be érvényes pályázatot. A jelentkezők között ismert emberek is vannak.

Megoszt és uralkodik 

A turisztikai szolgáltatók között van, aki szereti, és akadnak szép számmal, akik hallani sem akarnak róla. Ettől függetlenül él és virul a közösségi vásárlás hazai piaca.

Népszerűek voltak év végén az utazások is 

Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintű forgalmat hozott a közösségi vásárlás idei karácsonyi időszaka, amelyet ekkor már a nap mint nap megdőlő rekordok jellemeztek. Mind a napi ajánlatok száma, mind az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg az időszakban a Bónusz Brigád, így feltételezhető, hogy a közösségi vásárlóoldalak hazai történetük legerősebb negyedévét zárták, tájékoztatta lapunkat a közösségi vásárló portál. 

Egyre több a bankkártyás fizetés a neten 

Jelentős sikerrel zárult a MasterCard internetes bankkártyás fizetés népszerűsítését célzó kampánya: a résztvevő kereskedők számottevő online bankkártyás forgalombővülésről számoltak be.

Vendéget hoznak és ismertséget növelnek a közösségi vásárlóoldalak 

Milyen előnyökkel járhat a szállodák részére a közösségi oldalakkal való együttműködés? Vitába száll a kritikusokkal a terület egyik vezető szolgáltatójának legfrissebb közleménye.

Egyre több a közösségi vásárlás 

Becslések szerint napjainkban mintegy hatvan cég működtet internetes közösségi vásárlási oldalt, számuk az év végére a százat is elérheti, s bár nincs egy éve, hogy ez a vásárlási forma Magyarországon is elindult, a GKIeNET felmérése szerint 2011 áprilisában már a 14-74 év közötti lakosság 1,5 százaléka vásárolt terméket vagy szolgáltatást ezeken az oldalakon.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!