Bónusz brigád cikkek
Így alakultak át az utazási szokások
Az elmúlt években megváltoztak az utazási szokások, amit mutat az is, hogy egyre többen választják a két-három napos, rövid külföldi vagy belföldi utakat, illetve a jó ár-érték arányú kikapcsolódást. A Bónusz Brigád és a GKID közös elemzése szerint az emberek előnyben részesítik, ha az ajánlat rugalmasan alakítható, és ha a program lemondása nem jár jelentős pluszköltséggel, ezen túlmenően fontos a megfelelő ár-érték arány, így a felhasználók 84 százaléka továbbra is az akciókat kínáló oldalakon keresi a szolgáltatásokat, mert úgy gondolják, hogy itt találkozhatnak a legkedvezőbb árakkal.
Új vezetéssel és tulajdonosi háttérrel folytatja a Bónusz Brigád
Biztonságos pénzügyi modellel, a működési költségek jelentős lefaragásával, új ügyvezetéssel, új tulajdonosi körrel folytatja tevékenységét az idén 12 éves, közösségi vásárlási oldalt működtető Bónusz Brigád - közölte a mintegy félmillió felhasználóval rendelkező társaság.
Osztrák szállodások: 3000 eurós bónuszt a munkavállalóknak!
Az Osztrák Szállodaszövetség felhívja a figyelmet, hogy az ismét a téli főszezon előtt bevezetett zárlat hatalmas csapás az ágazatnak, amelynek hatásai hosszú távúak - írja a GD Consulting.
Flippermúzeum vs. Bónusz Brigád
Úgy tűnik, semmiféle megállapodás nincs a két cég között. Legalábbis a múzeum alábbi közleménye ezt támasztja alá.
Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége
Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége, a magyarok legnagyobb része a szállodákat, és az apartmanokat részesíti előnyben utazása során - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, 2019-es utazási szokásokról készített felméréséből.
Egy új étel kipróbálására 2-5 ezer forintot szánunk
Az internetezők nagy többségének a magyar konyha a kedvence, egy új étel kipróbálására 2000-5000 forintot szánnak, és mielőtt elmennének egy új étterembe, az interneten olvasnak róla - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, étterembe járási szokásokról készített felmérésből.
Ősszel kettesben, három napra utazunk
Egyre több magyar egyre hosszabb utazásokat választ ősszel, az idén ebben az időszakban a legtöbben kettesben, belföldre, három napra utaznak - derül ki az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó Bónusz Brigád felmérése szerint.
Obamának egri fürdőt, Trumpnak szlovéniai utazást ajánl a kuponos oldal
A Bónusz Brigád négy-négy szolgáltatást javasol nekik.
Turizmus és kupon: sikeres konferencia kiadónk szervezésében
A turizmus és a kuponozás aktuális kérdései kerültek napirendre a legutóbbi Turizmus Akadémián, amelyet a Turizmus Trend rendezett meg a közelmúltban Budapesten.
Vadnai Márton a közösségi vásárló oldalnál folytatja
A Bónusz Brigád utazás divízió újonnan létrehozott vezetői pozíciójára Vadnai Mártont nevezték ki.
Elindult a Bónusz Brigád mobilverziója
Elindult a Bónusz Brigád mobilra optimalizált weboldala.
Kocsmalátogatási Guinness-rekordot tervez az álommelós
Fergeteges bulival ünnepelte győzelmét Németh Máté, a Bónusz Brigád Álommelójának győztese.
6,5 milliárdos forgalom tavaly a kuponos oldalakon
Jelentősen, közel 45 százalékkal bővült tavaly az online kuponos piac: a 2011-es 4,5 milliárd forintos forgalom után tavaly 6,5 milliárd forintos forgalmat bonyolított le Magyarországon az online bónuszos vagy kuponos piac - derül ki az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. adataiból, amelyeket csütörtökön juttatott el az MTI-nek.
Elkelt a Brigád Álommelója
A Bónusz Brigád álommelóját és a hozzá járó havi 500 ezer forintnyi bónuszt a Blikknél és Bravónál dolgozó Németh Máté kapta, aki távozik jelenlegi munkahelyéről.
325-en az álommelóért
A Bónusz Brigád által meghirdetett tesztelő állásra 325-en nyújtottak be érvényes pályázatot. A jelentkezők között ismert emberek is vannak.
Megoszt és uralkodik
A turisztikai szolgáltatók között van, aki szereti, és akadnak szép számmal, akik hallani sem akarnak róla. Ettől függetlenül él és virul a közösségi vásárlás hazai piaca.
Népszerűek voltak év végén az utazások is
Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintű forgalmat hozott a közösségi vásárlás idei karácsonyi időszaka, amelyet ekkor már a nap mint nap megdőlő rekordok jellemeztek. Mind a napi ajánlatok száma, mind az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg az időszakban a Bónusz Brigád, így feltételezhető, hogy a közösségi vásárlóoldalak hazai történetük legerősebb negyedévét zárták, tájékoztatta lapunkat a közösségi vásárló portál.
Egyre több a bankkártyás fizetés a neten
Jelentős sikerrel zárult a MasterCard internetes bankkártyás fizetés népszerűsítését célzó kampánya: a résztvevő kereskedők számottevő online bankkártyás forgalombővülésről számoltak be.
Vendéget hoznak és ismertséget növelnek a közösségi vásárlóoldalak
Milyen előnyökkel járhat a szállodák részére a közösségi oldalakkal való együttműködés? Vitába száll a kritikusokkal a terület egyik vezető szolgáltatójának legfrissebb közleménye.
Egyre több a közösségi vásárlás
Becslések szerint napjainkban mintegy hatvan cég működtet internetes közösségi vásárlási oldalt, számuk az év végére a százat is elérheti, s bár nincs egy éve, hogy ez a vásárlási forma Magyarországon is elindult, a GKIeNET felmérése szerint 2011 áprilisában már a 14-74 év közötti lakosság 1,5 százaléka vásárolt terméket vagy szolgáltatást ezeken az oldalakon.