Új vezetéssel és tulajdonosi háttérrel folytatja a Bónusz Brigád

Biztonságos pénzügyi modellel, a működési költségek jelentős lefaragásával, új ügyvezetéssel, új tulajdonosi körrel folytatja tevékenységét az idén 12 éves, közösségi vásárlási oldalt működtető Bónusz Brigád - közölte a mintegy félmillió felhasználóval rendelkező társaság.

A főként élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád a pandémia kezdetén nehéz helyzetbe került, ezért két évvel ezelőtt, áprilisban csődvédelmet kért: ezt követően egyezséget kötött hitelezőivel, és mára megállapodásban vállalt kötelezettségek több mint 50 százalékát kifizette, miközben a cég újjászervezése alatt, az oldal működése folyamatos volt. A Bónusz Brigád még 99 millió forinttal tartozik a hitelezőknek, és eddig 108 millió forintot utalt át nekik. A teljes összeg kifizetésére a cégnek még 4 éve van a megállapodás szerint.

A reorganizáció a társaság új vezetése szerint sikeres volt, amit az is bizonyít, hogy tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat értek el, köszönhetően annak is, hogy a partnerek és az ajánlatok száma is megkétszereződött. A december már kiemelkedő volt az oldalon történt vásárlások számát tekintve, mivel megháromszorozódott az átlagos havi eladások és az oldal látogatóinak száma is. Céljuk az, hogy minden évben megduplázzák az előző évi forgalmat. A társaságban az újjászervezés alatt teljes mértékben kicserélődött a tulajdonosi kör és a menedzsment is: két cég az új tulajdonos.

Pettendi Emőke, az egyik cég tulajdonosa elmondta, megújult a pénzügyi finanszírozási modell is, ezért például vis maior esetén az adott bónusz árát 100 százalékban visszafizetik vagy jóváírják a vevőnek. A vásárlói befizetést elhatárolják, így a vevők pénzét nem lehet a működés finanszírozására fordítani. Hozzátette: 70 százalékkal csökkentették a költségeket, a létszámot pedig több mint 80 százalékkal, s most 13 alkalmazottja van a társaságnak. Az online kuponos-bónuszos kereskedelmi szolgáltatási modellt a kétezres évek eleji gazdasági válság hívta életre, népszerűsége azóta is töretlen. A Bónusz Brigád 12 év alatt 34,3 milliárd forint megtakarítást tett lehetővé vevőinek, ami annak is köszönhető, hogy az online vásárlás egyre népszerűbb: a statisztikai adatok szerint Magyarországon az online vásárlók átlagéletkora 44 év, ami azonban folyamatosan növekszik, ezért az 55 év felettiek által generált forgalom is egyre nagyobb potenciált jelent az online kereskedelem számára.

A GKI Digital adatai szerint azok száma, akik aktívan interneteznek és online vásárolnak is, 3,7 millió: ők évente átlagosan 19-20 alkalommal vesznek terméket és szolgáltatást az interneten. A Bónusz Brigád felületein 500 ezer regisztrált felhasználó van, és közülük decemberben napi 10 ezer, jelenleg napi 4-7 ezer az aktív vásárlók száma, akik főként ajándékokat és élmény-szolgálatásokat vásárolnak.

Forrás: MTI


Erdőlátogatási tilalom a teljes Gemenci erdőben

Erdőlátogatási tilalom a teljes Gemenci erdőben 

A rendelkezés 2024. június 14-30. között érvényes.
Átadták az üzleti turizmus kiválóságait elismerő Business Excellence díjakat

Átadták az üzleti turizmus kiválóságait elismerő Business Excellence díjakat 

Tíz kategóriában meghirdetett felhívásra 62 pályamunka érkezett.
Kihagyhatatlan kulturális ziccerek a Múzeumok Éjszakáján

Kihagyhatatlan kulturális ziccerek a Múzeumok Éjszakáján 

Közel 450 intézmény mintegy 2500 programmal készül június 22-ére.
Lerántják a leplet egy felemelő sporteseményről

Lerántják a leplet egy felemelő sporteseményről 

Az egész világot megmozgató futball seregszemlére  a Pont Csopak is méltó módon készül.
Pokrócos utazó fesztivál rejtett kincsekkel

Pokrócos utazó fesztivál rejtett kincsekkel 

A Balaton Piknik a Tihanyi-félszigetre érkezik.
Személyre szabja az ügyfelek védelmét az Erste

Személyre szabja az ügyfelek védelmét az Erste 

Az emberközpontú bankolás filozófiáját követve az egyéni költési szokásokhoz igazodó, napi maximális limitet állít be lakossági ügyfeleinek az internet- és mobilbankos (George Web és George App) átutalásokhoz az Erste.
Ilyen lett  megújult zarándokközpont - képekkel

Ilyen lett megújult zarándokközpont - képekkel 

Családbarát turisztikai hellyé vált Mátraverebély-Szentkút: hivatalosan is átadták a római katolikus nemzeti kegyhely új létesítményeit.
Focilázban ég a Városháza pop-up parkja

Focilázban ég a Városháza pop-up parkja 

Szombaton, június 15-én, 15 órakor lép először pályára a magyar válogatott, és lehet szurkolni a csapatnak a belváros szívében, a Károly körútnál, a Városháza pop-up parkban.
„Ez a Parlament? Eladó?”

„Ez a Parlament? Eladó?” 

- kérdezte Freddie Mercury, amikor 1986-as magyarországi látogatásán, a Dunán hajózva megpillantotta a monumentális épületet.
Magyarország továbbra is az egyik legkedvezőbb árfekvésű úti cél

Magyarország továbbra is az egyik legkedvezőbb árfekvésű úti cél 

A Bank Austria elemzése alapján Magyarország rögtön a második helyen áll, mint a legkedvezőbb ár-érték arányú fogadóterület.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk:  Dizájn hotel a tó közepén

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: Dizájn hotel a tó közepén 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023.évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.