Egyre több a bankkártyás fizetés a neten

Jelentős sikerrel zárult a MasterCard internetes bankkártyás fizetés népszerűsítését célzó kampánya: a résztvevő kereskedők számottevő online bankkártyás forgalombővülésről számoltak be.

A kártyatársaság és partnereinek jóvoltából a MasterCard vagy Maestro kártyabirtokosok a kampány ideje alatt különböző mértékű kedvezményeket, vagy akár ingyenes házhozszállítást kaptak abban az esetben, ha a választott árut MasterCard vagy Maestro bankkártyájukkal fizették ki többek között étel rendelésekor, buszjegy, koncertjegy, elektronikai cikkek valamint könyv vásárlása esetén.

Kovács Szabolcs, a MasterCard Europe ügyfélkapcsolati vezetője elmondta: „A gazdasági nehézségek ellenére az internetes kereskedelem dinamikusan fejlődő terület. Egyre több kártyabirtokos él az internet adta szabadsággal, sőt újabban a közösségi vásárlás erejével. Mindezt egyre többen bankkártyájuk segítségével teszik. Tapasztalatunk azt mutatja, hogy az, aki egyszer kipróbálja a bankkártyás online fizetést, azután sokkal gyakrabban veszi elő a plasztikot a számítógép előtt.”

Heller Gábor, a kampányban résztvevő Bónusz Brigád egyik alapítója hozzátette: „A MasterCard bankkártyás fizetést népszerűsítő kampánya számunkra is sok pozitív tapasztalatot hozott. A felajánlott kedvezmény rengeteg regisztrált, de eddig még nem aktív Brigád tagot ösztönzött arra, hogy kipróbálja a közösségi vásárlást, ami talán az első internetes vásárlás is volt az életében. Ez utóbbi azért fontos, mert a legújabb kutatások sorra támasztják alá, hogy a közösségi vásárlás az internetes kereskedelem fellendülését hozta, sok olyan vásárlót hozott a netre, akik eddig idegenkedtek az online vásárlástól és bankkártyás fizetéstől. A közösségi vásárlás során nagyon fontos a bizalom kérdése, ami a közvetítő cég és a partnerek kiválasztása mellett, természetesen az online fizetés terminusára is igaz. A népszerűsítő kampány után érezhetően megnőtt a bankkártyás fizetések aránya, így mostanra elmondhatjuk, hogy a Bónusz Brigád tagjai szívesebben vásárolnak kártyával, mint átutalással.”


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.