Ezt látni kell: misztikus kiállítás a Párisi Udvarban

Ezt látni kell: misztikus kiállítás a Párisi Udvarban 

Megnyílt az első digitális művészeti kiállítóhely csütörtökön budapesti Párisi Udvarban. Az újmédiumokat felvonultató galéria első tárlata a szakralitás és a digitális művészet kapcsolatát helyezi a fókuszba.
Van már osztrák tartomány teljesen adatvezérlelt turizmussal

Van már osztrák tartomány teljesen adatvezérlelt turizmussal 

Ausztriában elsőként Burgenland teljesen digitalizálta turisztikai információs rendszerét.
Digitálisak az osztrák adventi vásárok

Digitálisak az osztrák adventi vásárok 

A kijárási korlátozás Ausztriában idén is ellehetetlenítette a tradicionális karácsnyi vásárokat.
Márciustól a légitársaságok bevezetik a vakcinaútlevelet

Márciustól a légitársaságok bevezetik a vakcinaútlevelet 

Az applikációban digitális vízjegyeket helyeznek el, amelyek híján a hatósági ellenőrzéskor feltehetik a kérdést az utasnak, hogy honnan származnak az igazolásai.

Nézegesse a Visegrádi Digitális Tudástárat! 

Folyamatosan bővülő, elsősorban diákoknak szánt online ismeretterjesztő felületet hozott létre Visegrád.

Nézegessen fotelből híres festményeket Párizsban 

A legnagyobb párizsi múzeumok ingyenesen elérhetővé teszik a gyűjteményeikben található több mint 100 ezer műalkotás nagy felbontású digitális reprodukcióját, hogy jobban megismerhesse őket a közönség.
Az Y-generációt célozza meg a TUI

Az Y-generációt célozza meg a TUI 

A TUI vezérigazgatója szerint az utazási szakma jövője az új célközönségen, az Y-generáción és a technikai újítások alkalmazásán fog múlni. 

Bizalmi viszonyt kell kiépíteni a netes véleményvezérekkel 

Kedden tizenegy óra körül érkezni Internet Hungaryre olyan volt, mint december 24-én délben Tescóba menni – már ami a bejárat körüli hatalmas nyüzsgést illeti. Kissé még a szigetes fesztiválhangulat is megérintett minket, ahogy a parkolóba befordulva a Zing hamburgeres furgonját pillantottuk meg elsőként. Társlapunk, a Kreatív Online írása.

Mobilra kötött boradagoló ma a borászat csúcsa 

Okostelefonnal összekötött bortároló, amely a nap bármely órájában frissen, ideális hőmérsékleten tölti pohárba a bort. És alkalmazások, amelyek sokakat mentettek már ki tanácstalanságukból a hipermarket boros polca előtt állva. Az utóbbi időben a boros piacot is szépen átjárja a digitalizáció.

Bárki eljuthat immár a világ legmagasabb hegycsúcsaira 

Ma már a Google Street View segítségével két email váltás között az irodában, vagy hazafelé a buszon is tehetünk virtuális kirándulást a világ legmagasabb hegycsúcsaira. Az április 22-i Föld napja alkalmából összegyűjtöttük a digitálisan bejárható magaslatokat, amelyekről a Google Trekker kamerája elképesztő panorámaképeket rögzített.

A brit költés felét a digitális adja 2015-ben 

Az Emarketer szerint 2015-ben Nagy-Britanniában a 16,2 milliárd fontos reklámtorta felét a digitális költés teszi majd ki, ilyen először történhet a világon - írja a Guardian.

Az utazók többsége a TripAdvisor nélkül nem foglal szállást 

A technológia hatása a turizmusra címmel szép infografikát készített a Tourism-review. Az utasok 51 százaléka írt már értékelést a lefoglalt szállásról, hotelfoglalásnál pedig majdnem az összes turista más utazók véleményére is hagyatkozik. 

Az Accor digitális technológiával növeli a vendégélményt 

Az Accor új digitális megoldásával forradalmasítja szállodáiban a vendégek fogadását. A cél egyszerű: a digitális technológia segítségével egy ez idáig példa nélküli személyre szabott üdvözlés biztosítása. Ezzel a módszerrel az adminisztratív formaságok elkerülhetők, a szállodai személyzet teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait, vagy egyszerűen csak időt takaríthat meg neki. A szolgáltatás mindkét részről, sokkal személyesebbé teszi ez által a találkozást.

Szeretik a Kempinski digitalizált borlapját 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest az országban elsőként vezetett be éttermében interaktív borlapot, amely iPadre készült.

Pacsizz le a Pokenemmel! 

A nemrég megjelent, Poken nevet viselő eszközzel digitális kapocsként köthetjük össze valós környezetünket az online térben élt életünkkel, identitásunkkal. A Poken -leegyszerűsítve- egy olyan digitális közösségi névjegykártya, melynek segítségével egy könnyed mozdulattal megoszthatjuk másokkal hagyományos elérhetőségeinken túl valamennyi online közösségi profilunkat is.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!