A brit költés felét a digitális adja 2015-ben

Az Emarketer szerint 2015-ben Nagy-Britanniában a 16,2 milliárd fontos reklámtorta felét a digitális költés teszi majd ki, ilyen először történhet a világon - írja a Guardian.

Az Emarketer elemzése szerint 2015-ben a brit reklámköltés összesen 16,2 milliárd font lesz, a digitális költés pedig ennek felét, 8,1 milliárd fontot tesz majd ki. Ez a 2014-es digitális költéshez képest 12 százalékos növekedést jelent.

A kutatócég szerint a digitális terület fő motorját még mindig az okoseszközök, főleg a telefonok és a tabletek terjedése adja, amelynek értéke 3,3 milliárd font a cég számítása alapján, ez 45 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest.

Érdekes egyébként megfigyelni, hogy 2012-ben még arról írtunk (a Brand Republic nyomán), hogy a Pricewaterhousecoopers elemzése szerint 2016-ra a digitális költés a piac felét uralni fogja, amelynek összértékét 8,75 milliárd fontra becsülték.

Az Emarketer egyik elemzője szerint ez mérföldkő a reklámipar életében, és szerinte ez annak köszönhető, hogy a brit piac nagyon gyorsan adaptálta az online és mobilhirdetési megoldásokat, másrészt mivel a brit médiában jelentős a reklámmentes tévé- és rádiócsatornák száma, mindig is magas volt az online aránya a reklámtortában. A költés volumene régóta első a világon, globálisan 30 százalék alatt van a digitális költés átlagos értéke.

Az előrejelzések szerint 2018-ra Kína (2015-re 43,6 százalékos becslés) átveszi ebben a tekintetben az első helyet, és ott a reklámtorta 57,2 százalékát, Nagy-Britanniában viszont csak 56,5 százalékát alkotja majd a digitális költés.

 

 


Szigorítások és új szabályok a Cinque Terrén

Szigorítások és új szabályok a Cinque Terrén 

A helyi nemzeti park hatósága szigorításokat vezet be a biztonság és a természeti környezet védelme érdekében.
A DHL korlátozza amerikai kiszállításait

A DHL korlátozza amerikai kiszállításait 

A DHL Express április 21-től ideiglenesen felfüggeszti a 800 dollárt meghaladó értékű, magánszemélyeknek szóló csomagok kiszállítását az Egyesült Államokba.
WTTC: 2035-re 4,5 millió új turisztikai munkahely az EU-ban

WTTC: 2035-re 4,5 millió új turisztikai munkahely az EU-ban 

Az Európai Unió utazási és turisztikai szektora erőteljes növekedési pályára állt, és a következő évtized során várhatóan további 4,5 millió munkahelyet teremt 2035-re.
Elköltözött a Kartago Tours központja

Elköltözött a Kartago Tours központja 

A költözés a vállalat ügyfelei által eddig is használt elérhetőségeket nem érinti.
Élj Dubajban, miközben tanulj tartalomkészítést!

Élj Dubajban, miközben tanulj tartalomkészítést! 

A Beautiful Destinations Academy,  a Visit Dubai-val együttműködve most egyedülálló lehetőséget kínál .
World Tourism Film Awards: idén is díjazzák a világ legjobb turisztikai kisfilmjeit

World Tourism Film Awards: idén is díjazzák a világ legjobb turisztikai kisfilmjeit  

Főszerkesztőnk is a nemzetközi zsűri tagja.
Varsó, a meglepetések városa

Varsó, a meglepetések városa  

Lengyelország fővárosa igazi modern metropolisz.
Mit rejt a mély Görögország egyik legszebb szigete alatt?

Mit rejt a mély Görögország egyik legszebb szigete alatt? 

Szantoriniről van, szó, ahol meredek sziklák százai sorakoznak, helyről, amelyet turisták százezrei látogatnak évente.
Ingyenes és pénztárcabarát dubaji programok

Ingyenes és pénztárcabarát dubaji programok 

Sokan azt gondolják, hogy Dubajban csak költséges szórakozás várja a látogatókat. Szerencsére ez nem így van, hiszen számos ingyenes látnivalót is találunk, ha Dubajba látogatunk.
Már a horvátok is nehezítettek a határátkelésnél

Már a horvátok is nehezítettek a határátkelésnél 

Szlovákia és Ausztria után április 15-től Horvátország is ideiglenes határellenőrzést rendelt el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.