Az Y-generációt célozza meg a TUI

A TUI vezérigazgatója szerint az utazási szakma jövője az új célközönségen, az Y-generáción és a technikai újítások alkalmazásán fog múlni. 

Európa egyik legnagyobb utazási irodája, a TUI az Y generációt veszi célba az új digitális marketing kampányával.

Fritz Joussen, a TUI vezérigazgatója szerint, az utazásszervezőknek és közvetítőknek is új célközönséget kell megnyernie, ez pedig az Y generáció. A foglalási szokások átalakulásával, a digitalizáció térnyerésével, nekik is fel kell venni a versenyt. Alkalmazni kell a többcsatornás értékesítést és kihasználni a fejlett technológia előnyeit, például a blockchaint – mondta az igazgató a kölni előadásában.

A blockchain egy elosztott adatbázis, amely egy folyamatosan növekvő, adatblokkokból álló listát tart nyilván, a hamisítást és módosítást kizáró módon. Egy blokk tranzakciók listáját és benne tárolt programok által végzett műveletek eredményeit tartalmazza.

A blockchaint a Bitcoin legfőbb technológiai újításának tartják, ami egy nyilvános főkönyvként működik, amely rögzíti az összes bitcoin tranzakciót.

Joussen előadásában kitért arra is, hogy óriási lehetőséget lát a blockchain, alternatív fizetési módban, mely tökéletes az utaztatási szakma számára. Ezzel csökkenthető a kockázat és később még az árak is. 

"Az Y generáció tagjai különböznek a szüleiktől és a nagyszüleiktől, ők ha utaznak elsősorban az élményeket keresik és gyűjtik, e felé a trend felé kell nekünk is elmozdulni. A márkaépítést is nagyon fontosnak tartjuk és úgy gondoljuk az új célközönséget ezzel tudjuk megnyerni.

Az online foglalások is egyre nagyobb teret nyernek, ezért kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minden csatornán jelen legyünk. A mobil stratégia most a legfontosabb, hogy mindig, mindenhol megtaláljanak minket." 

Ha Önt is érdekli az Y-generáció utazási szokásai akkor jelentkezzen októberi konferenciánkra, ahol téma lesz többek között a célcsoportképzés, szegmentáció és a generációelmélet is. 

Forrás: FVW


Karintia téli arca

Karintia téli arca 

Télnyitó sajtóeseményen vehettünk részt egy valóban télre hangoló budai magaslaton, a Normafa tetején az Österreich Werbung (ÖW) magyarországi képviselete jóvoltából november 20-án.
Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.