Európa egyik legnagyobb utazási irodája, a TUI az Y generációt veszi célba az új digitális marketing kampányával.
Fritz Joussen, a TUI vezérigazgatója szerint, az utazásszervezőknek és közvetítőknek is új célközönséget kell megnyernie, ez pedig az Y generáció. A foglalási szokások átalakulásával, a digitalizáció térnyerésével, nekik is fel kell venni a versenyt. Alkalmazni kell a többcsatornás értékesítést és kihasználni a fejlett technológia előnyeit, például a blockchaint – mondta az igazgató a kölni előadásában.
A blockchain egy elosztott adatbázis, amely egy folyamatosan növekvő, adatblokkokból álló listát tart nyilván, a hamisítást és módosítást kizáró módon. Egy blokk tranzakciók listáját és benne tárolt programok által végzett műveletek eredményeit tartalmazza.
A blockchaint a Bitcoin legfőbb technológiai újításának tartják, ami egy nyilvános főkönyvként működik, amely rögzíti az összes bitcoin tranzakciót.
Joussen előadásában kitért arra is, hogy óriási lehetőséget lát a blockchain, alternatív fizetési módban, mely tökéletes az utaztatási szakma számára. Ezzel csökkenthető a kockázat és később még az árak is.
"Az Y generáció tagjai különböznek a szüleiktől és a nagyszüleiktől, ők ha utaznak elsősorban az élményeket keresik és gyűjtik, e felé a trend felé kell nekünk is elmozdulni. A márkaépítést is nagyon fontosnak tartjuk és úgy gondoljuk az új célközönséget ezzel tudjuk megnyerni.
Az online foglalások is egyre nagyobb teret nyernek, ezért kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minden csatornán jelen legyünk. A mobil stratégia most a legfontosabb, hogy mindig, mindenhol megtaláljanak minket."
Ha Önt is érdekli az Y-generáció utazási szokásai akkor jelentkezzen októberi konferenciánkra, ahol téma lesz többek között a célcsoportképzés, szegmentáció és a generációelmélet is.
Forrás: FVW