Az Y-generációt célozza meg a TUI

A TUI vezérigazgatója szerint az utazási szakma jövője az új célközönségen, az Y-generáción és a technikai újítások alkalmazásán fog múlni. 

Európa egyik legnagyobb utazási irodája, a TUI az Y generációt veszi célba az új digitális marketing kampányával.

Fritz Joussen, a TUI vezérigazgatója szerint, az utazásszervezőknek és közvetítőknek is új célközönséget kell megnyernie, ez pedig az Y generáció. A foglalási szokások átalakulásával, a digitalizáció térnyerésével, nekik is fel kell venni a versenyt. Alkalmazni kell a többcsatornás értékesítést és kihasználni a fejlett technológia előnyeit, például a blockchaint – mondta az igazgató a kölni előadásában.

A blockchain egy elosztott adatbázis, amely egy folyamatosan növekvő, adatblokkokból álló listát tart nyilván, a hamisítást és módosítást kizáró módon. Egy blokk tranzakciók listáját és benne tárolt programok által végzett műveletek eredményeit tartalmazza.

A blockchaint a Bitcoin legfőbb technológiai újításának tartják, ami egy nyilvános főkönyvként működik, amely rögzíti az összes bitcoin tranzakciót.

Joussen előadásában kitért arra is, hogy óriási lehetőséget lát a blockchain, alternatív fizetési módban, mely tökéletes az utaztatási szakma számára. Ezzel csökkenthető a kockázat és később még az árak is. 

"Az Y generáció tagjai különböznek a szüleiktől és a nagyszüleiktől, ők ha utaznak elsősorban az élményeket keresik és gyűjtik, e felé a trend felé kell nekünk is elmozdulni. A márkaépítést is nagyon fontosnak tartjuk és úgy gondoljuk az új célközönséget ezzel tudjuk megnyerni.

Az online foglalások is egyre nagyobb teret nyernek, ezért kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minden csatornán jelen legyünk. A mobil stratégia most a legfontosabb, hogy mindig, mindenhol megtaláljanak minket." 

Ha Önt is érdekli az Y-generáció utazási szokásai akkor jelentkezzen októberi konferenciánkra, ahol téma lesz többek között a célcsoportképzés, szegmentáció és a generációelmélet is. 

Forrás: FVW


Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre

Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre 

Bár a magyarok többsége idén is készül nyaralni, a pihenés célja, hossza és gyakorisága már igen változatos képet mutat.
Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok

Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok  

A többség igyekszik a nyári pihenést úgy megszervezni, hogy a pénzügyi lehetőségek összhangban legyenek a nyaralási elképzelésekkel.
Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval

Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval 

Hatalmas gáz- és hamuoszlop tört a magasba az olasz sziget felett.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.