Az Y-generációt célozza meg a TUI

A TUI vezérigazgatója szerint az utazási szakma jövője az új célközönségen, az Y-generáción és a technikai újítások alkalmazásán fog múlni. 

Európa egyik legnagyobb utazási irodája, a TUI az Y generációt veszi célba az új digitális marketing kampányával.

Fritz Joussen, a TUI vezérigazgatója szerint, az utazásszervezőknek és közvetítőknek is új célközönséget kell megnyernie, ez pedig az Y generáció. A foglalási szokások átalakulásával, a digitalizáció térnyerésével, nekik is fel kell venni a versenyt. Alkalmazni kell a többcsatornás értékesítést és kihasználni a fejlett technológia előnyeit, például a blockchaint – mondta az igazgató a kölni előadásában.

A blockchain egy elosztott adatbázis, amely egy folyamatosan növekvő, adatblokkokból álló listát tart nyilván, a hamisítást és módosítást kizáró módon. Egy blokk tranzakciók listáját és benne tárolt programok által végzett műveletek eredményeit tartalmazza.

A blockchaint a Bitcoin legfőbb technológiai újításának tartják, ami egy nyilvános főkönyvként működik, amely rögzíti az összes bitcoin tranzakciót.

Joussen előadásában kitért arra is, hogy óriási lehetőséget lát a blockchain, alternatív fizetési módban, mely tökéletes az utaztatási szakma számára. Ezzel csökkenthető a kockázat és később még az árak is. 

"Az Y generáció tagjai különböznek a szüleiktől és a nagyszüleiktől, ők ha utaznak elsősorban az élményeket keresik és gyűjtik, e felé a trend felé kell nekünk is elmozdulni. A márkaépítést is nagyon fontosnak tartjuk és úgy gondoljuk az új célközönséget ezzel tudjuk megnyerni.

Az online foglalások is egyre nagyobb teret nyernek, ezért kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minden csatornán jelen legyünk. A mobil stratégia most a legfontosabb, hogy mindig, mindenhol megtaláljanak minket." 

Ha Önt is érdekli az Y-generáció utazási szokásai akkor jelentkezzen októberi konferenciánkra, ahol téma lesz többek között a célcsoportképzés, szegmentáció és a generációelmélet is. 

Forrás: FVW


WARC-jelentés: a reklámköltések visszaestek a Trump-bejelentések okozta bizonytalan helyzetben

WARC-jelentés: a reklámköltések visszaestek a Trump-bejelentések okozta bizonytalan helyzetben 

A WARC módosított előrejelzése szerint a globális hirdetési kiadásokat 19,8 milliárd dollárral csökkentették az emelkedő makrogazdasági bizonytalanságok miatt.
Hová utaznak a legtöbben külföldre a húsvéti szünetben? – a Kiwi.com adatai alapján

Hová utaznak a legtöbben külföldre a húsvéti szünetben? – a Kiwi.com adatai alapján 

A tavaszi szünetben 36 százakékkal több magyar száll repülőre, mint tavaly.
Látványos fesztivál Máltán

Látványos fesztivál Máltán 

A Nemzetközi Tűzijáték Fesztivál áprilisban visszatér Máltára.
Impozáns termek, hatalmas csillárok – mindezt a föld gyomra rejti egy lengyel sóbányában

Impozáns termek, hatalmas csillárok – mindezt a föld gyomra rejti egy lengyel sóbányában 

Egy legenda szerint a lengyelországi helynek magyar kötődése is van.
A sorozatos tüntetések miatt korlátozások Isztambulban

A sorozatos tüntetések miatt korlátozások Isztambulban 

A sorozatos demonstrációk következtében a török hatóságok szigorú intézkedéseket vezettek be, többek közt utazási korlátozásokat rendeltek el Isztambulba és onnan kifelé.
Thaiföldre készül? Akkor mostanában kerülje el a magas épületeket!

Thaiföldre készül? Akkor mostanában kerülje el a magas épületeket! 

Péntek hajnalban két rendkívül erős földrengés is megrázta Délkelet-Ázsiát. A thaiföldi Bangkokban összedőlt egy épülő 30 emeletes toronyház, de külföldi turisták nem kerültek veszélybe.
Súlyos földrengés Délkelet-Ázsiában – Mianmar, Thaiföld is érintett – VIDEÓVAL

Súlyos földrengés Délkelet-Ázsiában – Mianmar, Thaiföld is érintett – VIDEÓVAL 

Erős, 7,7-es erősségű földrengés rázta meg pénteken Délkelet-Ázsiát. 
Belépés az Egyesült Királyságba: kötelező az ETA

Belépés az Egyesült Királyságba: kötelező az ETA  

Jön az ETA, vagyis az elektronikus utazási engedély, és máris emelik az árát.
OTP Travel: ütős katalógusbemutató exkluzív helyszínen

OTP Travel: ütős katalógusbemutató exkluzív helyszínen 

Az OTP Travel rendhagyó rendezvényén mutatta be viszonteladói partnereinek a 2025. évi utazási katalógusát.
Versenyeznek a művészek a Sagrada Familia főhomlokzatának kialakításáért

Versenyeznek a művészek a Sagrada Familia főhomlokzatának kialakításáért 

Mindhárom alkotótól „művészeti javaslatokat” rendelnek, és ezek alapján dönt majd a kuratórium arról, hogy kire vagy kikre bízzák az úgynevezett Dicsőség homlokzat elkészítését.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.