értékelés cikkek
Félévértékelő a Budapest Airportnál
2023-ban a június már zsinórban a negyedik hónap volt, amikor a repülőtér forgalma meghaladta az egymillió főt, január és június között pedig összesen 6 683 524 utast kezeltek a repülőtéren.
Budapest: így értékelik a turisták
Egy felmérés szerint a magyar főváros kapja a legkevesebb rossz értékelést a turistáktól a világon - írja a vezess.hu.
Sorsdöntő lesz az ősz a turizmusban
Minden idők legjobb nyarát zárja a vidéki szálláshelypiac, de három hónap bevételéből egész évben nem lehet megélni, figyelmeztet Baldauf Csaba, az MSZÉSZ elnöke. Interjú a vg.hu nagyközönségi portálon a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) nemrégiben megválasztott új elnökével.
MTÜ: nyárértékelő felmérés
A nyár eleji kijárási korlátozások, a külföldi desztinációk kockázata és a sorra elmaradó programok módosították az utazási hajlandóságot, a felkapott úti célokat és a külhoni nyaralások kérdését is, derül ki egy nyár eleje óta tartó kutatásból, amelyet a Lounge Group készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) részére.
MTÜ: lezárult pályázatról helyzetjelentés, jön egy újabb lehetőség
Csaknem 14 ezer magánszálláshely újul meg év végéig 45 milliárd forint értékben.
Jó szezont zárt a BAHART
Július 6-án kezdődött a 173. hajózási szezon főidénye, melyet a BAHART idén nyáron az előző évhez képest további egy héttel hosszabbított meg. Így egészen szeptember 1-ig várta az utasokat a települések közötti legsűrűbb menetrendi hajózással, valamint a teljes séta- és programhajó kínálatával.
Tinédzser korba lépett Linz
Nagyszabású szakmai összejövetellel, egy önálló kiállítás megnyitásával és nemzetközi workshoppal emlékeztek, s értékelték a kereken 10 éve megvalósult Európa Kulturális Fővárosa Projekt (EKF) tapasztalatait a felső-ausztriai Linzben.
Abu Dhabi-ban a vendégek csillagozzák a szállodákat
Az Egyesült Arab Emírségek Turisztikai Hatósága határozott az új hotelértékelési rendszerről, melynek értelmében figyelembe veszik a legnépszerűbb online foglalási és értékelő oldalak kommentjeit a szállodák kategorizálása során.
Amikor a hóhért akasztják
Furcsa fordulatot vett a szállodai szolgáltatók és a szállodákat értékelő online oldalak harca. A hírnév-menedzsmenttel foglalkozó Kwikchex cég olyan rendszert indított, ahol a szállodákat értékelő oldalakat lehet pontozni.