Hungary next cikkek
Szakmai nap a Dunakanyar turizmusáról
A Hungary Next és a Dunakanyar négy városának turisztikai szervezetei szakmai napot tartanak a héten Szentendrén, amelyre várják az érdeklődőket.
Elindult a Hungary NEXT társadalmi felelősségvállalási programja
A „Figure It Out” elnevezésű koncepció a Magyar Telekom Nyrt. Telekom Hello Biznisz felületein lesz látható az elkövetkezendő másfél évben, szól a megállapodás, amelyről Bódis Gábor a műhely alapító-vezetője számolt be szerkesztőségünknek.
Hungary NEXT: az „IGEN-emberek” álltak össze
Szervezetfejlesztésbe és direkt-akciókba kezd a Hungary NEXT, nyilatkozta Bódis Gábor, a kezdeményezés alapítója. Hozzátette, az ország-márka-műhely az „IGEN-embereket” hozta össze. olyanokat, akik tenni is akarnak és tudnak.
Kreativitás és innováció a turizmusban
Számos izgalmas és aktuális témát érintett a Kodolányi János Főiskolán immár negyedik alkalommal megrendezett Turizmusföldrajzi Szimpózium.
Magyarország: NYITVA
Egyedülálló rendezvényen mutatkozott be 2013. június 25-én, ezúttal nem csak az egyre nagyobb ismertségnek örvendő Hungary NEXT ország-márka-műhely, hanem azon három alappillérként is meghatározott terület, amelyek egyre inkább építőelemei kell, hogy legyenek az új és versenyképes turisztikai országmárkánknak. A vezető magyar brand-ek, a magyar termékek és a hungarikumok turizmust, illetve egymást erősítő, de még igen kis mértékben kihasznált kölcsönös előnyeiről tehettek fel kérdéseket az érdeklődők a már hagyományosan e témájú rendezvényeknek otthont adó Benczúr Hotelben, vagy előzetesen a közösségi oldalakon. Az előadók, ifjabbak és tapasztaltabbak, közösen keresték a szinergiákat, és egy valamit biztosan mindenki hazavitt magával, ami nem más, mint az együttgondolkodás, a kulturált párbeszéd és szakmai vita igénye és eredményessége, amely a Dr. Lengyel Márton fővédnökségével megvalósult nyílt napot is jellemezte.
Hungarikumok & országmarketing
Komoly érdeklődés mellett zajlott a Turizmus Trend szaklap által szervezett múlt heti Hungarikumok & országmarketing konferencia, amelyen turisztikai szakemberek, reklámügynökségek, valamint FMCG-cégek képviselői vettek részt.
A Hungary NEXT nekifut az ország- és a Budapest márka építésének
A tagok és érdeklődők tudásának mozgósítására találkozót szervezett hétfőn a Bódis Gábor által életre hívott Hungary NEXT ország-márka-műhely civil kezdeményezés, amely a régóta hiányzó országimázs, és elsősorban a Budapest márka felépítését tűzte ki célul.
Hungary NEXT Ország-márka-műhely
A turisztikai és kreativ szakmában dolgozók múlt év decemberében alakult civil közössége 2013. március 25.-én tartja első Kick-off összejövetelét.