Elmondta, hogy a Hungary NEXT közössége elkötelezett a turizmus-szakmai munka és desztináció-szintű megjelenések magas szintű támogatásában, tervezésében és kivitelezésében. Új kezdeményezésük kifejezetten a COVID-időszakra kiterjedően, a jövőképes, újturizmus előmozdítására indul.
A program három pillérre támaszkodik: azokat az ötleteket, elképzeléseket bemutatják be a szakmának, elsősorban a kis- és középvállalkozóknak, inspirációként, sőt az utazást kedvelőknek is, amelyek eredetiek és a pandémia időszakában – ügyesen felmérve a belső erőforrásokat és lehetőségeket – fogalmazódtak meg, jelentek meg, találtattak ki (Figure It Out). Azokról, az előbbivel összefüggő személyekről (és nem cégekről) szólnak a Telekom Hello Biznisz felületein havi rendszerességgel, akik önmagukban is figyelemre méltó figurák (Figure It Out), sajátos sztorival, érdekes tartalommal bírnak, és üde színfoltot jelentenek a turizmusban, ugyanakkor semmiképp sem elismert döntéshozók, vagy celebek. Végül, szintén a korábbi pontokkal összhangban, azoknak a módszereknek adnak teret, amelyek a figurát, egyedi karaktert (Figure It Out) alkalmazva, a marketing munkájukat, vagy partnereik marketing munkáját tették, teszik személyesebbé és jelentésben gazdagabbá, és léptek egyet a digitalizáció irányába is.
A pandémia 2020-as és 2021-es éveiben kiválasztott személyek izgalmas, story-telling formában mutatkoznak majd be, ötleteikkel és figuráikkal. A Telekom és a Hungary NEXT között most létrejött megállapodás keretében azok a karakteres és márkás attrakciók, szolgáltatások ötletadói kerülnek tehát reflektorfénybe, akik összhangban állnak azzal az új-generációs marketing megközelítéssel, melyet az ország-márka-műhely majd két évvel ezelőtt indított a Carrersport Managementtel, amikor márkanagyköveteként Galambos Péter, azóta többszörös Európa-bajnok és Világkupa-győztes váci evezőst szemelték ki.
2022-ben három alkalommal is lehet majd pályázni a széles megjelenést adó Figure It Out programra, amely illeszkedik a kommunikációs világcég nemrég elindított küldetésébe is. A Telekom Hello Biznisz úgynevezett „D-terv”-ek segítségével egyszerűen alkalmazható, másolható gyakorlati útmutatókat, már bizonyított, kész digitális esettanulmányokat ad a vállalkozások számára, amelyekben, ily módon is kiemelt módon helyet kap a turisztikai szektor is. Bódis Gábor hozzátette, hogy az ősztől induló tehetségek személyéről, akiket a napokban hivatalosan is kiértesítenek, valamint a további pályázati lehetőségekről lapunkat is tájékoztatja majd a Hungary NEXT.