Elindult a Hungary NEXT társadalmi felelősségvállalási programja

A „Figure It Out” elnevezésű koncepció a Magyar Telekom Nyrt. Telekom Hello Biznisz felületein lesz látható az elkövetkezendő másfél évben, szól a megállapodás, amelyről Bódis Gábor a műhely alapító-vezetője számolt be szerkesztőségünknek.

Elmondta, hogy a Hungary NEXT közössége elkötelezett a turizmus-szakmai munka és desztináció-szintű megjelenések magas szintű támogatásában, tervezésében és kivitelezésében. Új kezdeményezésük kifejezetten a COVID-időszakra kiterjedően, a jövőképes, újturizmus előmozdítására indul.

A program három pillérre támaszkodik: azokat az ötleteket, elképzeléseket bemutatják be a szakmának, elsősorban a kis- és középvállalkozóknak, inspirációként, sőt az utazást kedvelőknek is, amelyek eredetiek és a pandémia időszakában – ügyesen felmérve a belső erőforrásokat és lehetőségeket – fogalmazódtak meg, jelentek meg, találtattak ki (Figure It Out). Azokról, az előbbivel összefüggő személyekről (és nem cégekről) szólnak a Telekom Hello Biznisz felületein havi rendszerességgel, akik önmagukban is figyelemre méltó figurák (Figure It Out), sajátos sztorival, érdekes tartalommal bírnak, és üde színfoltot jelentenek a turizmusban, ugyanakkor semmiképp sem elismert döntéshozók, vagy celebek. Végül, szintén a korábbi pontokkal összhangban, azoknak a módszereknek adnak teret, amelyek a figurát, egyedi karaktert (Figure It Out) alkalmazva, a marketing munkájukat, vagy partnereik marketing munkáját tették, teszik személyesebbé és jelentésben gazdagabbá, és léptek egyet a digitalizáció irányába is.



A pandémia 2020-as és 2021-es éveiben kiválasztott személyek izgalmas, story-telling formában mutatkoznak majd be, ötleteikkel és figuráikkal. A Telekom és a Hungary NEXT között most létrejött megállapodás keretében azok a karakteres és márkás attrakciók, szolgáltatások ötletadói kerülnek tehát reflektorfénybe, akik összhangban állnak azzal az új-generációs marketing megközelítéssel, melyet az ország-márka-műhely majd két évvel ezelőtt indított a Carrersport Managementtel, amikor márkanagyköveteként Galambos Péter, azóta többszörös Európa-bajnok és Világkupa-győztes váci evezőst szemelték ki.

2022-ben három alkalommal is lehet majd pályázni a széles megjelenést adó Figure It Out programra, amely illeszkedik a kommunikációs világcég nemrég elindított küldetésébe is. A Telekom Hello Biznisz úgynevezett „D-terv”-ek segítségével egyszerűen alkalmazható, másolható gyakorlati útmutatókat, már bizonyított, kész digitális esettanulmányokat ad a vállalkozások számára, amelyekben, ily módon is kiemelt módon helyet kap a turisztikai szektor is. Bódis Gábor hozzátette, hogy az ősztől induló tehetségek személyéről, akiket a napokban hivatalosan is kiértesítenek, valamint a további pályázati lehetőségekről lapunkat is tájékoztatja majd a Hungary NEXT.


Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.