Arculatot váltott a Dubicz Borászat

Arculatot váltott a Dubicz Borászat 

Nemzetközi színvonalú, autentikus imázsfilmmel és a Mátrai borvidék jellegzetességeit tükröző borcímkékkel újítja meg arculatát a 110 éves múlttal rendelkező Dubicz Borászat és Szőlőbirtok. A marketing- és kommunikációs eszköztár átalakításában a hazai és nemzetközi kreatívszakma több jeles képviselője is közreműködött.

Köszönjük levelét, észrevételeit... 

A szálloda nem egy zárt világ, folyamatosan kommunikál a vendégei és külső környezete felé egyaránt. Üzletpotitikájával, szokásaival, a kialakult helyzetre adott reakcióival nemcsak maga de az ország, s a város arculatát is formálja. A 444.hu oldalon két budapesti szálloda markánsan különböző hozzáállását követhetjük nyomon a kedvezőtlen külső körülmények következtében kialakult helyzetre adott reakciójuk során. A történet vendéglátás marketing esettanulmánynak is beillik.

Jópofa vagy inkább bosszantó az új Budapest-imázsfilm? 

A videó a főváros pörgős vigalmi negyedét mutatja be. Van, akinek tetszik, akad, akit rettentően felbosszant. 
Balaton: lumpenprolik, gina, Siófuck

Balaton: lumpenprolik, gina, Siófuck 

Még nem tudni, hogyan alakult az idei szezon a Balatonon, a tó márkázása körül azonban polémia látszik kialakulni. A vitát a népszerű újságíró-kritikus, Puzsér Róbert blogbejegyzése indította, de bejátszik a képbe egy új divatmárka néhány provokatív feliratú pólója is.
Hungarikumok & országmarketing

Hungarikumok & országmarketing 

Komoly érdeklődés mellett zajlott a Turizmus Trend szaklap által szervezett múlt heti Hungarikumok & országmarketing konferencia, amelyen turisztikai szakemberek, reklámügynökségek, valamint FMCG-cégek képviselői vettek részt. 

Kitűnő imázs és versenyképesség 

Németország egyre nagyobb népszerűségre tesz szert a nemzetközi vendégek körében. 

Magyarország igazi arca 1. 

Már az első, Corvinuson megrendezett „Made in Hungary”, első Országimázs Konferencia is felszínre hozott jó pár alapkérdést, amelyre választ a második rendezvény sem adott igazán 2012. november végén. Mi több, arra indított jó pár turizmusban dolgozó és kreatív szakembert, hogy a minduntalan csak problémákat soroló hivatalos szervezetek képviselői mellett, velük akár együttműködve, mostmár, akár egyéni vállalásokkal és saját eszközökkel is, civilként, összefogva az érintetteket, kész programot alkossanak egy életképes, valódi, ütős és versenyképes Magyarország márka megalkotásáért.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!