Arculatot váltott a Dubicz Borászat

Nemzetközi színvonalú, autentikus imázsfilmmel és a Mátrai borvidék jellegzetességeit tükröző borcímkékkel újítja meg arculatát a 110 éves múlttal rendelkező Dubicz Borászat és Szőlőbirtok. A marketing- és kommunikációs eszköztár átalakításában a hazai és nemzetközi kreatívszakma több jeles képviselője is közreműködött.

„És én mámor leszek, szabadság, erő” – hangzik el az ígéret a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok legújabb, a cég hazai és nemzetközi újrapozícionálásához készült imázsfilmjében. A CYDFILMS kreatív csapatával együttműködve megálmodott és forgatott alkotás felnő a nemzetközi borászatok által képviselt, illetve a prémium fogyasztók által elvárt színvonalhoz, valamint egyúttal új minőségi szintet is jelent a teljes hazai kommunikációs szakma számára. A számos nemzetközi elismerést – többek között cannes-i oroszlánt – magáénak tudó kreatív stúdió által jegyzett produkció egyik különlegessége, hogy a szereplők nem hivatásos színészek, hanem a borászat munkatársai. Ők nemcsak a borkészítés életérzését képviselik hitelesen, de egyúttal autentikus nagykövetei a Mátrai borvidék különleges tájainak és az ott élők mindennapjainak is.


„A Dubicz Borászat új filmje nem csak a borászatunk, de az egész Mátrai borvidék számára nagy jelentőséggel bír: a terület számos, elsősorban turisztikai és gasztronómiai kalandot kínál az érdeklődők számára. A táj szépségét, lakói szőlő- és borkészítés iránti őszinte elhivatottságát ki tudná hitelesebben megmutatni, mint borászatunk és kollégáink, barátaink?” – mondta el a fim kapcsán gondolatait Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tulajdonosa.


„Az imázsfilm elkészítésénél törekedtünk arra, hogy megmutassuk a borvidék igazi arcát és hogy mi minden rejlik egy csepp Dubicz bor mögött. A háromnapos forgatás kihívásokkal teli, de egyben igazán különleges is volt: profi színészek helyett a borászat munkatársaival dolgoztunk együtt. Úgy gondolom, hogy végül sikerült egy igazán dinamikus és Magyarországon egyedülálló produkciót alkotnunk” – mesélte el Daniel Young, rendező.


A prémium borok nemzetközi piacán való sikeres jelenlét feltétele nemcsak a borok kimagasló minősége, hanem a modern, letisztult és egységes megjelenés is. Többek között ezért döntött a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok az arculatváltás mellett és kérte fel a Graphasel Design Stúdiót a palackokra kerülő címkék megtervezésére. Az új dizájn kialakítása során fontos szempont volt a márka által képviselt trendiség és dinamizmus üzenetének átadása, a Mátrai borvidék sajátos domborzatának és természeti jelenségeinek megjelenítése. Ezzel párhuzamosan az új motívumok illeszkednek az adott bor illat és ízvilágához is. Így került például a könnyed, illatában és ízében virágos jegyeket viselő Irsai Olivér palackjára egy domb mintája, a karakteresebb ízvilágú Kékfrankos Roséra pedig egy téli farakásokat ábrázoló stilizált kép.

„A projekt azért volt számunkra különösen izgalmas, mert a megrendelő a ’szakmai jelenlét’ ellenére teljesen szabad kezet adott nekünk a Dubicz borcsalád megálmodásához. Ennek tudatában a feladat komoly kihívás elé állított minket és ösztönzően hatott ránk. A tervezés folyamán fontosnak tartottuk, hogy a különböző kategóriájú borok egységes márkaképet alkossanak és tükrözzék azt a modern szemléletet, amit a borászat is képvisel” – mondta el Drozsnyik Dávid, a Graphasel Design Studió art directora.

{youtube|id=Y7SRBRW1G5A}


Az imázsfilm készítését, illetve az arculatváltás teljes folyamatát Török Monika, a Meraki Marketing tulajdonosa koordinálta. A Meraki Marketing és Dubicz Borászat és Szőlőbirtok szoros együttműködésben dolgozik annak érdekében, hogy rövid időn beül a mátrai családi birtok az egyik leginnovatívabb, legelismertebb borászattá váljon, és ne csak borversenyeken szerezzen elismerést, de a marketingkommunikációs aktivitása is nemzetközi szintű legyen.


Csődöt jelentett a Hooters

Csődöt jelentett a Hooters 

A csirkeszárnyairól híres Hooters étteremlánc hétfőn csődöt jelentett, de a márka továbbra is megmarad.
Csehország megszigorítja a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket

Csehország megszigorítja a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket 

A miniszter közlése szerint Szlovákiából, Magyarországról, Alsó Ausztriából és Burgenlandból hétfő éjféltől tilos lesz egyes állati termékek behozatala.
Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel

Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel 

Három magyar résztvevő a mikulovi Nemzetközi Borturizmus Konferencián.
Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére

Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére 

Az Etyeki Pezsgő hivatalosan eredetvédett státuszt kapott.
Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban

Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban 

Hagyományteremtő„Balaton Expo”-n jelent meg a régió kínálata a Balaton asztalán.
Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek

Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek 

Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja működését Magyarország vezető újrahasználati rendszere, a Cup Revolution.
Felvásárolták az albán Spar-hálózatot

Felvásárolták az albán Spar-hálózatot 

Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Viva Fresh Store felvásárolta a Spar Albánia üzleteit a helyi Balfin befektetési csoporttól.
Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben

Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben 

Ki mondta, hogy a balatonfüredi borvidék kizárólag fehérborok készítéséhez kiváló terület?
Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás

Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás 

Az első tünetek kedden jelentkeztek a Levél településen található, 3000 egyedet számláló szarvasmarha-állományban.
Jön egy stílusos villásreggeli

Jön egy stílusos villásreggeli 

Stílusos Vidéki Villásreggeli Fesztivál és majális- egy igazán ragyogó program a gasztronómia és az utazás szerelmeseinek.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.