Marketingkampány cikkek
Németország: három kampánytéma 2023-ban
A május 8-án, a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben Németországról tartott szakmai tájékoztatón Czeiszing Miklós, Német Turisztikai Hivatal (DZT) magyarországi képviseletének vezetője ismertette azt a három kampánytémát, amelyre Németország idei marketingstratégiája épül.
Indul az új nemzetközi, Budapest-megakampány
Soha nem látott összeget költ az MTÜ mától nemzetközi kampányra, amelyben Budapestet népszerűsíti többek közt a CNN-en, a Vice-ban és számos európai, ázsiai és tengerentúli légitársaság járatán.
Ha nyár, akkor Balaton. Ha nem, akkor is
Tíznapos kampány program célja megmutatni, hogy a balatoni régió nem csak a nyári, fürdőzésre alkalmas időszakban jelenthet vonzó úti célt, hanem a tavaszi időszakban is - olvasható a marketinginfo.hu oldalon
Ha el akar merülni a hedonizmusban, menjen Gyulára!
Közös országos marketingkampányt indít a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. a fürdőváros turisztikai célú népszerűsítése érdekében – jelentette be kedden sajtótájékoztatón Görgényi Ernő (Fidesz) polgármester.
Híres emberekkel népszerűsítik a múzeumlátogatást
Magyarország eddigi legnagyobb múzeumnépszerűsítő programjához a februári indulás óta több ezer fiatal, valamint neves színészek, műsorvezetők, zenészek, írók-költők is csatlakoztak. A matricagyűjtő játékkal is kiegészülő marketingkampány a célcsoport, valamint a múzeumi szféra részéről is pozitív fogadtatásra talált: a játékosok a garantált nyereményeknek és az élményeknek, a részt vevő múzeumok pedig a feléjük forduló figyelemnek, a látogatók fokozódó érdeklődésének örülhetnek.
Németországi marketingkampány indult
Két hete indult el az a keletnémet Légi Marketing Alap (LMA) kampány, amelynek alapjait a Salamon Reisen, a részt vevő kelet- és nyugat-magyarországi szállodák, valamint a Magyar Turizmus Zrt. összefogása biztosítja.