Ha el akar merülni a hedonizmusban, menjen Gyulára!

Közös országos marketingkampányt indít a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. a fürdőváros turisztikai célú népszerűsítése érdekében – jelentette be kedden sajtótájékoztatón Görgényi Ernő (Fidesz) polgármester.

A városvezető kifejtette: a kampány a "Be hedonist” (legyél hedonista) elnevezést kapta, célja, hogy a főszezonon kívül, hétköznapokon fiatal vagy középkorú párokat csábítson a városba. A kampányra - mely online hirdetéseket, rádiós- és óriásplakát-reklámokat foglal magába - a két szervezet 5-5 millió forintot fordít - közölte az MTI kérdésére Görgényi Ernő.

Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. vezetője elmondta: akkor tekintik sikeresnek az akciót, ha a költségeket legalább 25 százalékkal meghaladó forgalomnövekedést tudnak realizálni.



Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketing asszisztense ismertette: komplex szolgáltatáscsomagot állítottak össze a kampányra. A szállásadók 3 éjszaka foglalása esetén 1 éjszakát ingyen adnak a vendégeknek, a Kézműves és Százéves cukrászdában fogyasztás esetén egy különleges kézzel készített bonbon a meglepetés. Az Erkel Ferenc Emlékházban vagy a Kohán Képtárban két teljes árú jegy vásárlása esetén a másik kiállítóhelyre ingyenes a belépés. A Gellény Birtok pedig a Kalandparkba egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy jegyet ajándékba ad. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. 1,6 millió forintos keretösszeg erejéig támogatja a kisebb gyulai szállás- és vendéglátóhelyek marketingkampányát is - mondta Tóth Henriett. Az összegre a TDM szervezet tagjai pályázhatnak. A marketingasszisztens rámutatott: a cél az egységes arculat kialakítása.

Boros László Attila igazgató tájékoztatása szerint a fürdő hétköznap minden belépőjegy mellé ajándék belépést ad a szaunaparkba. Hozzátette: emellett elindítják az 1+1-es kampányukat is, amivel egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy belépőt ingyen biztosítanak a vendégeknek. Az akció április 6. és június 12., valamint augusztus 24. és november 27. között tart. A Gyulai Várfürdőbe 2014-ben 556 ezer vendég váltott jegyet, 20 százalékkal többen, mint egy évvel korábban. Az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, amely a 2013-as összeget 43,3 százalékkal haladta meg. Gyulán 2014-ben 430 ezer vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi és egyéb szálláshelyeken, ez 15 százalékkal volt magasabb a 2013-as számnál.

Forrás: MTI


A Velencei-tó gyorsabban melegszik, mint a levegő

A Velencei-tó gyorsabban melegszik, mint a levegő 

Megvizsgálták, hogy a tó mely évszakban melegedett a legjobban, és ez mennyire függ a levegő hőmérsékletétől.
Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden

Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden 

A Balatonhoz költözik a művészeti világ krémje.
A pop királyának relikviája Budapesten

A pop királyának relikviája Budapesten 

Különleges relikviával lepi meg a Madame Tussauds Budapest Michael Jackson rajongótáborát.
Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél

Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél 

Váratlan vezetőváltás történt a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.
Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja

Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja 

A futóest különlegessége abban rejlik, hogy minden táv napnyugtakor, garantáltan sötétben indul.
A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán

A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán 

Június 21-én a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál a Balatonfüred Kongresszusi Központban.
Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben

Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben 

A nyár folyamán hétvégenként a hazai zenei élet kiemelkedő előadói, legendái lépnek majd színpadra.
Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja

Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja 

Bejelentették a teljes zenei programot a STRAND Fesztivál szervezői.
Halló, itt a Kiscelli Múzeum!

Halló, itt a Kiscelli Múzeum! 

A telefonálás történetébe nyújt bepillantást a Kiscelli Múzeum legújabb időszaki kiállítása.
Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben

Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben 

Közel 2000 úszóval rekordot döntött a 3. MOL Campus Öbölúszás.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.