Ha el akar merülni a hedonizmusban, menjen Gyulára!

Közös országos marketingkampányt indít a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. a fürdőváros turisztikai célú népszerűsítése érdekében – jelentette be kedden sajtótájékoztatón Görgényi Ernő (Fidesz) polgármester.

A városvezető kifejtette: a kampány a "Be hedonist” (legyél hedonista) elnevezést kapta, célja, hogy a főszezonon kívül, hétköznapokon fiatal vagy középkorú párokat csábítson a városba. A kampányra - mely online hirdetéseket, rádiós- és óriásplakát-reklámokat foglal magába - a két szervezet 5-5 millió forintot fordít - közölte az MTI kérdésére Görgényi Ernő.

Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. vezetője elmondta: akkor tekintik sikeresnek az akciót, ha a költségeket legalább 25 százalékkal meghaladó forgalomnövekedést tudnak realizálni.



Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketing asszisztense ismertette: komplex szolgáltatáscsomagot állítottak össze a kampányra. A szállásadók 3 éjszaka foglalása esetén 1 éjszakát ingyen adnak a vendégeknek, a Kézműves és Százéves cukrászdában fogyasztás esetén egy különleges kézzel készített bonbon a meglepetés. Az Erkel Ferenc Emlékházban vagy a Kohán Képtárban két teljes árú jegy vásárlása esetén a másik kiállítóhelyre ingyenes a belépés. A Gellény Birtok pedig a Kalandparkba egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy jegyet ajándékba ad. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. 1,6 millió forintos keretösszeg erejéig támogatja a kisebb gyulai szállás- és vendéglátóhelyek marketingkampányát is - mondta Tóth Henriett. Az összegre a TDM szervezet tagjai pályázhatnak. A marketingasszisztens rámutatott: a cél az egységes arculat kialakítása.

Boros László Attila igazgató tájékoztatása szerint a fürdő hétköznap minden belépőjegy mellé ajándék belépést ad a szaunaparkba. Hozzátette: emellett elindítják az 1+1-es kampányukat is, amivel egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy belépőt ingyen biztosítanak a vendégeknek. Az akció április 6. és június 12., valamint augusztus 24. és november 27. között tart. A Gyulai Várfürdőbe 2014-ben 556 ezer vendég váltott jegyet, 20 százalékkal többen, mint egy évvel korábban. Az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, amely a 2013-as összeget 43,3 százalékkal haladta meg. Gyulán 2014-ben 430 ezer vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi és egyéb szálláshelyeken, ez 15 százalékkal volt magasabb a 2013-as számnál.

Forrás: MTI


Szintet lép a Csak a Mentes rendezvény

Szintet lép a Csak a Mentes rendezvény 

Új, az eddiginél nagyobb helyszínen, több, mint hetven kiállítóval április 20-21-én rendezik a Csak a Mentes Tavaszi Fesztivált.
Szigetcsép legfurcsább versenyét, a Hucul ösvényt idén is megrendezik

Szigetcsép legfurcsább versenyét, a Hucul ösvényt idén is megrendezik 

Szigetcsépen mindig van program, májusban például egy lovasverseny színesíti a mindennapokat.
Göncz Árpád és Fenyő János autóklasszikusai érkeznek Szegedre

Göncz Árpád és Fenyő János autóklasszikusai érkeznek Szegedre 

Száz különleges Mercedes, száz izgalmas történet .
Biztató eredmények a hazai turizmusban

Biztató eredmények a hazai turizmusban 

Az utazási kedv élénkülését elsősorban az idei több hosszú hétvégével magyarázzák a szakértők.
Április végén rendezik Esztergom kedvelt programsorozatát

Április végén rendezik Esztergom kedvelt programsorozatát 

A programsorozatnak most is része lesz az Akkor és Most Jármű Expo, a Zenei Fesztivál és a Lampionos Hajós Felvonulás.
Turisztikai Konjuktúra Index - március

Turisztikai Konjuktúra Index - március 

Ebben megállapítják, hogy a tavasz első hónapjában a turisztikai cégek kedvezőbb helyzetben vannak a többi szektornál.
Négy nap varázslat a Dunakanyarban

Négy nap varázslat a Dunakanyarban 

2024. június 20-23. között kerül megrendezésre a VéNégy Fesztivál és Színházi Találkozó.
Megnéztük a Szentendrei Skanzen új tájegységét

Megnéztük a Szentendrei Skanzen új tájegységét  

Bejártuk a Szentendrei Skanzen legújabb régióját és csodákat láttunk.
Befektetők helyett most a diákok álmodhatnak újra elhagyott területeket

Befektetők helyett most a diákok álmodhatnak újra elhagyott területeket 

Felsőoktatásban tanuló diákok ötleteire kíváncsi a CheckINN Turisztikai Innovációmenedzsment Kft. és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME).
Szentendrén gyűlt össze a hazai utazási irodások színe-java

Szentendrén gyűlt össze a hazai utazási irodások színe-java  

A Szentendrei Skanzen területén tartotta idei közgyűlését április 9-én, egy nyarat idéző tavaszi napon a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ).

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.