A 19 szálloda együttműködésének jelentőségét emeli, hogy a házak egyik fele a meghatározó hévízi és nyugat-magyarországi, míg másik fele a kelet-magyarországi régió, vezető gyógyszállodáiból kerül ki. Már a kampány első napjaiban, mintegy 15.000 címzett kapta kézhez egy DM akció keretében a legújabb Salamon utazásszervezői kiadványt, amelyből rendkívül kedvező ár-érték arányú egészségturisztikai utakat foglalhatnak az érdeklődők. Ezen akcióval egyszerre megkezdődött a német vásári szezon is. A „Sok kicsi sokra megy” mottó jegyében, a szervezők hétről hétre járják a németországi kisebb és nagyobb vásárokat, hiszen a német felmérések, az egészségturizmusban leginkább érdekelt korosztálynál továbbra is ezt a marketingeszközt tartják az egyik leghatékonyabbnak. Berlin, Erfurt, Lipcse, Chemnitz és sok más keletnémet településen volt, vagy most szerveződik a turisztikai megjelenés. A vásárokat megelőzően, a megjelenés hatékonyságát tovább javítva, a vásárt szervező város újságjaiba egy-egy ajánlati oldal kerül befűzésre, amelyek 5-15.000 példányban jelennek meg. Az LMA együttműködés törzsét képező, rendkívül jelentős regionális és tartományi, nagyközönségi, nyomtatott hirdetési kampány is kezdetét vette. Az elmúlt hétvégén jelent meg a 430.000 olvasótáborral rendelkező Berliner Zeitungban kétoldalas hirdetés és PR szöveg, valamint a Berliner Kurier is a magyarországi lehetőségekről tudósít, amely újságnak ugyancsak 400.000 fölött van a napi átlagos olvasótábora. A szervezők elmondása szerint a berlini, drezdai, lipcsei és erfurti 2012-es charterjáratokra az előfoglalások száma megfelelő, egyelőre nem érezhető a mindenkit elbizonytalanító új gazdasági válság hatása. Az akció az év utolsó, illetve a jövő év első hónapjaiban folytatódik, így az LMA kampány újságcikkei a Berliner Zeitung, Berliner Kurier, Sächsische Zeitung, Mitteldeutsche Zeitung és a Südthüringer Presse hasábjain jelennek meg folyamatosan. Ezek a jövő évi megjelenések további mintegy 2 milliós potenciális olvasótábort fognak elérni.
Németországi marketingkampány indult
Két hete indult el az a keletnémet Légi Marketing Alap (LMA) kampány, amelynek alapjait a Salamon Reisen, a részt vevő kelet- és nyugat-magyarországi szállodák, valamint a Magyar Turizmus Zrt. összefogása biztosítja.
![Művészet és vendéglátás a Káli-medencében](https://turizmusonline.hu/i/a/9/9/e/d/1/0/c/3/5/2/2/e/3/6/c/1/d/d/6/muveszet-es-vendeglatas-a-kali-medenceben_md.jpg)
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
![Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?](https://turizmusonline.hu/i/7/0/9/4/4/a/c/3/3/7/9/e/1/0/7/b/b/6/d/3/hamis-hotelertekelesek-mit-tehetunk-a-csalok-ellen_md.jpg)
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
![Szállodatörténelmet ír a Hunguest](https://turizmusonline.hu/i/6/4/4/b/f/9/0/4/c/5/c/c/1/9/9/d/7/5/b/b/szallodatortenelmet-ir-a-hunguest_md.jpg)
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
![Ráborították az asztalt a Bookingra](https://turizmusonline.hu/i/b/b/6/2/9/2/e/0/7/3/9/3/7/1/a/b/3/6/a/f/raboritottak-az-asztalt-a-bookingra_md.jpg)
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
![Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban](https://turizmusonline.hu/i/f/7/4/5/5/b/b/1/6/4/d/0/1/6/5/b/a/6/6/7/kiemelkedo-vendegforgalom-a-videki-furdovarosokban_md.jpg)
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
![A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése](https://turizmusonline.hu/i/0/b/e/6/a/4/0/b/8/a/7/7/e/c/6/a/9/8/4/3/a-30-millios-gyemantgyuru-rejtelyes-eltunese_md.jpg)
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
![Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten](https://turizmusonline.hu/i/e/9/8/b/0/2/0/d/0/1/0/8/d/8/1/8/c/3/d/9/nyaron-nyilik-a-kimpton-hotels-elso-szallodaja-budapesten_md.jpg)
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
![Vendégélmény fokozása az AR segítségével](https://turizmusonline.hu/i/7/e/e/6/7/5/8/a/4/a/d/1/5/5/4/3/7/4/9/3/vendegelmeny-fokozasa-az-ar-segitsegevel_md.jpg)
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
![Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata](https://turizmusonline.hu/i/3/a/0/d/2/2/6/3/5/a/4/d/1/4/1/b/6/7/5/e/rangos-nemzetkozi-dijat-nyert-a-hunguest-hotels-arculata_md.jpg)
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
![A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat](https://turizmusonline.hu/i/5/3/d/d/b/4/3/b/d/8/3/d/8/7/d/4/8/5/d/a/a-dorothea-hotel-elnyerte-az-ev-hotelprojektje-dijat_md.jpg)
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
![Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni](https://turizmusonline.hu/i/3/a/4/1/e/3/3/a/8/9/3/a/4/9/f/8/7/e/b/8/pesti-istvan_md.jpg)
Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni
A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
![Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető](https://turizmusonline.hu/i/6/8/3/f/0/7/9/8/1/e/0/0/7/1/8/c/7/5/d/e/dunai-agnes-es-dunai-bernadett_md.jpg)
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető
Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
![Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”](https://turizmusonline.hu/i/4/2/2/9/f/7/e/c/0/6/e/e/d/b/2/6/d/7/b/a/csernus-imre_md.jpg)
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”
Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.