Németország: három kampánytéma 2023-ban

A május 8-án, a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben Németországról tartott szakmai tájékoztatón Czeiszing Miklós, Német Turisztikai Hivatal (DZT) magyarországi képviseletének vezetője ismertette azt a három kampánytémát, amelyre Németország idei marketingstratégiája épül.  

Szinte mindenkihez szól

Elsőként az „51 UNESCO-világörökség” kampány részleteit mutatta be, kiemelve azt, hogy az idei egyik fő kampány azért is lehet sikeres, mert széles közönséget szólít meg, és nem mellesleg Németországot széles körű UNESCO világörökségi kínálattal rendelkező, fenntartható desztinációként pozícionálja a nemzetközi versenyben. Az új globális kampány, mint hallhattuk, mostantól ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét az ország jelentős kultúrkincseinek és egyedülálló természeti tájainak gazdag örökségére, amely, a fenntarthatóság figyelembevételével, kényelmesen elérhető a tömegközlekedési eszközök jól kiépített hálózatának segítségével is.

A kampány az 51 világörökségi helyszín felfedezését hét csoportra osztja: „Kastélyok és várak”, „Kultúrtörténet”, „Természet és kertek”, „Ipari kultúra”, „Építészet és dizájn”, „Templomok és kolostorok”, valamint „Történelmi városok”. Központi eleme az a nyolc tematikus útvonal, amelyek a világörökségekhez való fenntartható utazást összekötik az érzelmi élményekkel és az értéktöbblettel a vendégek számára, így ösztönözve a tartózkodási idő meghosszabbítására.

Ki a természetbe!

A kulturális látnivalók mellett Németország tájai is középpontba kerülnek idén az Embrace German Nature kampány révén. Már csak azért is, mert a DZT adatai szerint a természetorientált üdülés a harmadik leggyakrabban megnevezett utazási ok volt 2022-ben Németországba utazást tervezők szerint. Nem véletlenül, hiszen az országban 300 ezer kilométernyi kijelölt gyalogtúra-útvonal, 76 ezer kilométer kerékpárút, 350 termálfürdő és 130 nemzeti park és natúrpark várja a természet szerelmeseit, ismertette a magyarországi képviseletvezető a tájékoztató alkalmával.

Feel Good - folyt.köv.

Mivel Németország világviszonylatban az előkelő 6. helyet foglalja el fenntarthatóság szempontjából, ezért nem is lehet azon csodálkozni, hogy idén is folytatják azt a marketing kampányukat, amelyet tavaly kezdtek el, és amelynek fókuszában a fenntarthatóság, a legkisebb ökolábnyom, a körülöttünk lévő természet valamint a bolygónk megőrzése, annak védelme szerepel.

Meglepő, de tény, tette hozzá Czeiszing Miklós, hogy utazási tour operátorokat kérdeztek ezzel kapcsolatban, akik úgy vélték, a fenntarthatóság az úti célok kiválasztása során 2022-ben utasaik döntésében 67 százalékuknál szerepet játszott, idén azonban ennél is többen, mintegy 87 százalékuknál számít az, hogy egy úti cél akár a fenntarthatóság érdekében például nem repülővel, hanem tömegközlekedéssel, kötött pályás módon érhető el, és a szálláshelyen valamint a meglátogatott helyen lévő program során a fenntarthatósági szempont meghatározó. 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka

Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka 

A nyári napforduló a svédek második legnagyobb ünnepe, az éj ilyenkor a hagyományok szerint tele van varázslattal.
Tűzvész Splitnél – videóval

Tűzvész Splitnél – videóval 

A tűzoltók egyelőre nem tudják megfékezni a lángokat.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán

Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán 

Különleges új sétaprogram az osztrák fővárosban.
Retro fesztivál Opatijában

Retro fesztivál Opatijában 

Június 26-28. között Opatija a retro szórakozás fővárosává válik.
Már csak ez hiányzott: fertőző, ragályos kór jelent meg Romániában

Már csak ez hiányzott: fertőző, ragályos kór jelent meg Romániában 

Első ízben mutatták ki a juhhimlőt (variola ovina) a helyi illetékes hatóságok.
Napfényes ANTOR szezonnyitó a város felett

Napfényes ANTOR szezonnyitó a város felett 

Június 17-én a belvárosi Pullmann Hotel hangulatos rendezvénytermében tartotta szezonnyitó eseményét öt Magyarországon működő nemzeti idegenforgalmi szervezet.
Miért jönnek szívesen az osztrákok hozzánk?

Miért jönnek szívesen az osztrákok hozzánk? 

Az UniCredit Bank Austria idén is elkészítette a nyaralási euró számítását.
Ennyit költenek külföldi nyaralásra a magyar családok

Ennyit költenek külföldi nyaralásra a magyar családok 

Idén minden második magyar készül külföldre utazni legalább egyszer. Az úti célok változatlanok, de egyre többe kerül a nyaralás.
Közzétette foglalási adatait az ALDI Utazás

Közzétette foglalási adatait az ALDI Utazás 

A számok átlagosan 33 százalékos utasszám-növekedést mutatnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.