Németország: három kampánytéma 2023-ban

A május 8-án, a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben Németországról tartott szakmai tájékoztatón Czeiszing Miklós, Német Turisztikai Hivatal (DZT) magyarországi képviseletének vezetője ismertette azt a három kampánytémát, amelyre Németország idei marketingstratégiája épül.  

Szinte mindenkihez szól

Elsőként az „51 UNESCO-világörökség” kampány részleteit mutatta be, kiemelve azt, hogy az idei egyik fő kampány azért is lehet sikeres, mert széles közönséget szólít meg, és nem mellesleg Németországot széles körű UNESCO világörökségi kínálattal rendelkező, fenntartható desztinációként pozícionálja a nemzetközi versenyben. Az új globális kampány, mint hallhattuk, mostantól ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét az ország jelentős kultúrkincseinek és egyedülálló természeti tájainak gazdag örökségére, amely, a fenntarthatóság figyelembevételével, kényelmesen elérhető a tömegközlekedési eszközök jól kiépített hálózatának segítségével is.

A kampány az 51 világörökségi helyszín felfedezését hét csoportra osztja: „Kastélyok és várak”, „Kultúrtörténet”, „Természet és kertek”, „Ipari kultúra”, „Építészet és dizájn”, „Templomok és kolostorok”, valamint „Történelmi városok”. Központi eleme az a nyolc tematikus útvonal, amelyek a világörökségekhez való fenntartható utazást összekötik az érzelmi élményekkel és az értéktöbblettel a vendégek számára, így ösztönözve a tartózkodási idő meghosszabbítására.

Ki a természetbe!

A kulturális látnivalók mellett Németország tájai is középpontba kerülnek idén az Embrace German Nature kampány révén. Már csak azért is, mert a DZT adatai szerint a természetorientált üdülés a harmadik leggyakrabban megnevezett utazási ok volt 2022-ben Németországba utazást tervezők szerint. Nem véletlenül, hiszen az országban 300 ezer kilométernyi kijelölt gyalogtúra-útvonal, 76 ezer kilométer kerékpárút, 350 termálfürdő és 130 nemzeti park és natúrpark várja a természet szerelmeseit, ismertette a magyarországi képviseletvezető a tájékoztató alkalmával.

Feel Good - folyt.köv.

Mivel Németország világviszonylatban az előkelő 6. helyet foglalja el fenntarthatóság szempontjából, ezért nem is lehet azon csodálkozni, hogy idén is folytatják azt a marketing kampányukat, amelyet tavaly kezdtek el, és amelynek fókuszában a fenntarthatóság, a legkisebb ökolábnyom, a körülöttünk lévő természet valamint a bolygónk megőrzése, annak védelme szerepel.

Meglepő, de tény, tette hozzá Czeiszing Miklós, hogy utazási tour operátorokat kérdeztek ezzel kapcsolatban, akik úgy vélték, a fenntarthatóság az úti célok kiválasztása során 2022-ben utasaik döntésében 67 százalékuknál szerepet játszott, idén azonban ennél is többen, mintegy 87 százalékuknál számít az, hogy egy úti cél akár a fenntarthatóság érdekében például nem repülővel, hanem tömegközlekedéssel, kötött pályás módon érhető el, és a szálláshelyen valamint a meglátogatott helyen lévő program során a fenntarthatósági szempont meghatározó. 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni 

Ha tavasszal szeretnénk utazni, akkor közeli úti célra még vehetünk kedvező árú repülőjegyet.
Ausztria 2024-es turisztikai eredményei

Ausztria 2024-es turisztikai eredményei 

Ausztria számára 2024 különösen sikeres év volt a közép-kelet-európai piacokon.
Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik

Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik 

Mutatós vendégszámok, az igazi profik ősszel indulnak a szigetre.
Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban

Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban 

Vajon szüksége van marketingre a világ egyik leglátogatottabb országának, amely több esetben az overtourismmal is küzd?
Túlzsúfoltság a velencei karneválon

Túlzsúfoltság a velencei karneválon 

Valentin nap hétvégéjén hatalmas tömegű turista áradat lepte el a velencei utcákat és hidakat újabb aggodalmakat keltve a helyiekben.
Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek

Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek 

A 2025-ös év ismét gazdagá vásárprogramot hoz a brnó-i vásárterületre, tele nagy jelentőségű eseményekkel különöző iparágak és egyéb szakterületek számára.
Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában

Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában 

Kulturális központtá alakítaná Diego Velázquez (1599-1660) világhírű spanyol festő sevillai szülőházát az épületet megvásároló befektetői csoport.
Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni?

Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni? 

Az elsőt Budapesten mérik, a második pedig Málta szigetén a most jellemző hőmérséklet.
A jövő fesztiválja Bécsben

A jövő fesztiválja Bécsben 

Áprilisban Bécs ad otthont Európa legnagyobb, a jövő munkahelyeivel foglalkozó rendezvényének.
Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson

Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson 

A 44 éves magyar sportoló közösségi oldalán ad mindennap helyzetjelentést, de az érdeklődők online is nyomon tudják követni a hajóját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.