Németország: három kampánytéma 2023-ban

A május 8-án, a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben Németországról tartott szakmai tájékoztatón Czeiszing Miklós, Német Turisztikai Hivatal (DZT) magyarországi képviseletének vezetője ismertette azt a három kampánytémát, amelyre Németország idei marketingstratégiája épül.  

Szinte mindenkihez szól

Elsőként az „51 UNESCO-világörökség” kampány részleteit mutatta be, kiemelve azt, hogy az idei egyik fő kampány azért is lehet sikeres, mert széles közönséget szólít meg, és nem mellesleg Németországot széles körű UNESCO világörökségi kínálattal rendelkező, fenntartható desztinációként pozícionálja a nemzetközi versenyben. Az új globális kampány, mint hallhattuk, mostantól ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét az ország jelentős kultúrkincseinek és egyedülálló természeti tájainak gazdag örökségére, amely, a fenntarthatóság figyelembevételével, kényelmesen elérhető a tömegközlekedési eszközök jól kiépített hálózatának segítségével is.

A kampány az 51 világörökségi helyszín felfedezését hét csoportra osztja: „Kastélyok és várak”, „Kultúrtörténet”, „Természet és kertek”, „Ipari kultúra”, „Építészet és dizájn”, „Templomok és kolostorok”, valamint „Történelmi városok”. Központi eleme az a nyolc tematikus útvonal, amelyek a világörökségekhez való fenntartható utazást összekötik az érzelmi élményekkel és az értéktöbblettel a vendégek számára, így ösztönözve a tartózkodási idő meghosszabbítására.

Ki a természetbe!

A kulturális látnivalók mellett Németország tájai is középpontba kerülnek idén az Embrace German Nature kampány révén. Már csak azért is, mert a DZT adatai szerint a természetorientált üdülés a harmadik leggyakrabban megnevezett utazási ok volt 2022-ben Németországba utazást tervezők szerint. Nem véletlenül, hiszen az országban 300 ezer kilométernyi kijelölt gyalogtúra-útvonal, 76 ezer kilométer kerékpárút, 350 termálfürdő és 130 nemzeti park és natúrpark várja a természet szerelmeseit, ismertette a magyarországi képviseletvezető a tájékoztató alkalmával.

Feel Good - folyt.köv.

Mivel Németország világviszonylatban az előkelő 6. helyet foglalja el fenntarthatóság szempontjából, ezért nem is lehet azon csodálkozni, hogy idén is folytatják azt a marketing kampányukat, amelyet tavaly kezdtek el, és amelynek fókuszában a fenntarthatóság, a legkisebb ökolábnyom, a körülöttünk lévő természet valamint a bolygónk megőrzése, annak védelme szerepel.

Meglepő, de tény, tette hozzá Czeiszing Miklós, hogy utazási tour operátorokat kérdeztek ezzel kapcsolatban, akik úgy vélték, a fenntarthatóság az úti célok kiválasztása során 2022-ben utasaik döntésében 67 százalékuknál szerepet játszott, idén azonban ennél is többen, mintegy 87 százalékuknál számít az, hogy egy úti cél akár a fenntarthatóság érdekében például nem repülővel, hanem tömegközlekedéssel, kötött pályás módon érhető el, és a szálláshelyen valamint a meglátogatott helyen lévő program során a fenntarthatósági szempont meghatározó. 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.
Csendes Olivér az ÖW-től továbblép

Csendes Olivér az ÖW-től továbblép  

Csendes Olivér, az Österreich Werbung (ÖW) digitális és innovációs igazgatója nyártól a Visit Hungary vezérigazgatójaként folytatja munkáját.
Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak

Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak 

Magyarország a korábbi, 2018-as felmérés óta 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában, így 2023-ban a 74. helyre került.
Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat

Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat 

Az új vonatvonal a turisták számára is lehetővé tenné, hogy minél többet fedezzenek fel Costa del Sol izgalmas turisztikai látványosságaiból.
Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással

Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással  

A részvételhez csupán az ivie városnéző alkalmazást kell letölteni.
Ha Londont már látta, íme a vidéki Anglia 5 ikonikus és ritkábban látott látnivalója

Ha Londont már látta, íme a vidéki Anglia 5 ikonikus és ritkábban látott látnivalója 

London kiváló vasúti összeköttetésekkel rendelkezik a környező városokba, ahol számtalan csábító egynapos kirándulási helyszín található.
Osztrák paradigmaváltás a turizmusban

Osztrák paradigmaváltás a turizmusban 

A turizmussal kapcsolatos fontos kérdésekre adhat választ Ausztria több kezdeményezése és kiállítása.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?