Jaj a járdán hagyott rollereknek Erzsébetvárosban! 

„Mától Erzsébetváros talált tárgyként kezeli az elektromos rollereket” – jelent meg a hír a VII. kerület honlapján, amely szerint nagyon sok panasz érkezett önkormányzathoz a gyalogos forgalmat akadályozó járművek miatt.
Ezekkel sajnos kevésbé vannak tisztában az utasok

Ezekkel sajnos kevésbé vannak tisztában az utasok 

Van, aki csak a bojkottból értene? Őszinte és erőteljes vélemények légitársaságokról, a légi utasok jogairól és a fogyasztóvédelem lehetőségeiről a MUISZ panelbeszélgetésén.

Az milyen, amikor a Wizz, a Ryan az IAG-vel összefog? 

Az International Airlines Group (IAG), a Ryanair, az easyJet és a Wizz Air panaszt nyújtottak be az Európai Bizottságnál Franciaország ellen, mivel a francia légi irányítók sztrájkjai korlátozzák az EU-n belüli mozgás szabadságának alapvető elvét - közölte kedden a Wizz Air.
A szállodai kekeckedők többnyire nők és gazdagok

A szállodai kekeckedők többnyire nők és gazdagok 

Csak minden 5. szállásadónál nem volt még példa kekeckedő vendégre – derült ki a Szallas.hu legújabb felméréséből. Jellemzően a nők és a tehetősebb vendégek tesznek panaszt, melynek tárgya akár a rossz időjárás is lehet, amit számon kérnek a szállásadón. A recepción vagy a vezetőségnél reklamálnak, de a többség bárkivel megelégszik, aki elérhető éppen. Bár a legtöbb szálláson csupán évi 1-2 alkalommal fordul elő szőrszálhasogatás, néhol hetente megesik. Általában a szolgáltatást, a többi vendéget vagy a berendezést éri szó.

Ezek a leggyakoribb utaspanaszok 

Járattörlés és késés, a csomagra való túl sok várakozás és goromba személyzet a fő sérelmek.
Segítségért kiált a Liliomkert, termelői piac üzemeltetője

Segítségért kiált a Liliomkert, termelői piac üzemeltetője 

Elkeseredett hangú írást tett közzé a Liliomkert néven ismert, országos hírű káptalantóti piac üzemeltetője, segítségért kiáltva a piac megmentéséért.
Fizetős wifi és bunkó személyzet

Fizetős wifi és bunkó személyzet 

Egy friss kutatás szerint a szállodákba érkező vendégek elsősorban a nem túl szíves vendéglátástól, a ki nem takarított szobáktól és a pénzért kapható wifitől tartanak. 

Eredményes razzia a termékbemutatókon 

2013-ban az árubemutatókat szervező, illetve lebonyolító vállalkozások tevékenységével kapcsolatban beérkezett fogyasztói beadványok száma ugrásszerűen megnőtt 2012-höz képest. Az NFH munkatársai 173 árubemutatón végeztek hatósági ellenőrzést, amelyből 118 esetben tártak fel valamilyen jogsértést, így a kifogásolási arány 68%-os volt.

Sokan tartják kockázatosnak külföldről vásárolni online 

A határon átnyúló online vásárlásokkal kapcsolatos fogyasztói panaszok többsége arra vonatkozik, hogy a megrendelő nem kapta meg az árut, vagy a kereskedő hibás terméket küldött - derül ki egy uniós felmérésből, amelyet az Európai Fogyasztói Központok Hálózata készített.

Vérszívók a British Airways fedélzetén 

Átmenetileg kivonta forgalomból egy Boeing 747-esét a British Airways, miután egy utasukat ágyi poloskák rágcsálták meg.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!