A Thistle Hotels intézet 2000 embert kérdezett meg arról, hogy utazásaik során melyek azok a gyakran előforduló problémák amelyek megkeserítik szállodai tartózkodásukat. A válaszadók 69 százaléka szerint a bunkó szállodai személyzet okozza a legnagyobb problémát, meghatározva az egész nyaralás hangulatát. Az időre át nem adott és ki nem takarított szobák a válaszadok 45 százalékának okoztak már problémát.
A harmadik helyre egy modernkori probléma került: a válaszadók 38 százaléka panaszkodott a szállodákban fizetős rendszerrel működő vezetéknélküli internetre. A wifi-vel kapcsolatban az is kiderült, hogy a nyaralások során egy napon minimum egy órát tölt az interneten egy átlagos vendég. Így nem csoda, hogy tartanak a drága wifitől.
A megkérdezettek 51 százalékának a Facebookon vagy Twitteren való aktív jelenlét elengedhetetlen a nyaralás felhőtlen élvezetéhez. Ehhez képest az úszómedence (49 százalék) vagy a televízió (37 százalék) annyira nem is fontos számukra.
További problematikus pontot jelent a szállodai étterem szegényes választéka (37 százalék) és azt sem szeretik, ha a választott hotel messze esik a turistalátványosságoktól (32 százalék).
Forrás: Daily Mail