Az eset még február 5-én történt. Zane Selkirk-nek két egymást követő alkalommal, január 28-án a Los Angeles-London, majd február 5-én a Bangalore-London viszonylaton gyűlt meg a baja az undok kis lényekkel, illetve a légitársaság alkalmazottaival. A panaszos utas bevallása szerint már felszállás előtt felfedezte a lényeket az előtte lévő ülésen, majd később a mellékhelyiségben is, végül saját fehér ingén.
Selkirk nem csupán az eseményt tartotta felháborítónak, hanem a személyzet hozzáállását is. Állítja, a légitársaság csupán akkor reagált a panaszaira, amikor az eset már nagyobb médiavisszhangot kapott.
A British Airways egy szóvivője elmondta: a gépet egy időre kivonták a forgalomból, majd gondos átvizsgálás után újra szolgálatba állt. A szóvivő hozzátette: az ilyen esetek nagyon ritkák az évente 250 ezer járatot indító légitársaság gyakorlatában. A társaság folyamatosan figyeli gépeit, és hasonló esetben azonnal reagál - ígérte a szóvivő.
Forrás: Tourexpi