Reklámadó cikkek
5,3 százalék lehet a reklámadó legfelső kulcsa
A kormány azt javasolja az Országgyűlésnek, hogy 5,3 százalék legyen a reklámadó maximális mértéke - ismertette a kabinet előző napi döntését Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter csütörtökön.
Brüsszel megtiltotta a reklámadót
Úgynevezett mélyreható vizsgálatot indított az Európai Bizottság a Magyarországon tavaly nyáron bevezetett reklámadó ügyében - közölte csütörtökön a brüsszeli testület.
A kormány 3-5 százalékos reklámadót tervez
A kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet, és arra törekszik, hogy a kisebb médiacégeket megvédje - ez körvonalazódott az Országgyűlés gazdasági bizottságának hétfői ülésén Lázár János és Rogán Antal szavaiból.
Megölheti a kisebb médiacégeket a reklámadó
Miközben a médiapiac nagy szereplői csak nyerhetnek a reklámadó egykulcsossá tételével, addig a kis és közepes árbevételű cégek tömegesen mehetnek tönkre a növekvő adóterhek miatt – ezt állapítja meg a Bisnode üzleti információs, céginformációs szolgáltató friss elemzése.
A kisebbeket megölheti a reklámadó
Miközben a médiapiac nagy szereplői csak nyerhetnek a reklámadó egykulcsossá tételével, addig a kis és közepes árbevételű cégek tömegesen mehetnek tönkre a növekvő adóterhek miatt – ezt állapítja meg a Bisnode üzleti információs, céginformációs szolgáltató friss elemzése.
Lázár János: a reklámadó marad
A reklámadó marad, a kormány legfontosabb célkitűzése, hogy a különadók rendszere megmaradjon - mondta Lázár János, Miniszterelnökséget vezető miniszter a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában kedden reggel.
Jöhet az egykulcsos, csökkentett reklámadó
A reklámadó csökkentését és a jelenlegi sávos helyett egykulcsos rendszer bevezetését javasolja Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter, aki az egykulcsos adónem lehetséges mértékét egyelőre nem kívánta megnevezni, de az MTI-nek kedd este adott nyilatkozatában többször is hivatkozott az osztrák ötszázalékos reklámadóra, mint a legmagasabbra az Európai Unióban.
Péntektől reklámadó! Kinek, miért, mennyit kell fizetni?
Amennyiben még bízott abban, hogy vállalkozásának augusztus 20-ig talán mégsem kell befizetnie a reklámadót, úgy erről tegyen le. A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) állásfoglalása szerint minden félelem beigazolódott a holnap, azaz augusztus 15-én hatályba lépő törvénnyel kapcsolatban.