5,3 százalék lehet a reklámadó legfelső kulcsa 

A kormány azt javasolja az Országgyűlésnek, hogy 5,3 százalék legyen a reklámadó maximális mértéke - ismertette a kabinet előző napi döntését Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter csütörtökön.

Brüsszel megtiltotta a reklámadót 

Úgynevezett mélyreható vizsgálatot indított az Európai Bizottság a Magyarországon tavaly nyáron bevezetett reklámadó ügyében - közölte csütörtökön a brüsszeli testület.

A kormány 3-5 százalékos reklámadót tervez 

A kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet, és arra törekszik, hogy a kisebb médiacégeket megvédje - ez körvonalazódott az Országgyűlés gazdasági bizottságának hétfői ülésén Lázár János és Rogán Antal szavaiból.

Megölheti a kisebb médiacégeket a reklámadó 

Miközben a médiapiac nagy szereplői csak nyerhetnek a reklámadó egykulcsossá tételével, addig a kis és közepes árbevételű cégek tömegesen mehetnek tönkre a növekvő adóterhek miatt – ezt állapítja meg a Bisnode üzleti információs, céginformációs szolgáltató friss elemzése.

A kisebbeket megölheti a reklámadó 

Miközben a médiapiac nagy szereplői csak nyerhetnek a reklámadó egykulcsossá tételével, addig a kis és közepes árbevételű cégek tömegesen mehetnek tönkre a növekvő adóterhek miatt – ezt állapítja meg a Bisnode üzleti információs, céginformációs szolgáltató friss elemzése.
Lázár János: a reklámadó marad

Lázár János: a reklámadó marad 

A reklámadó marad, a kormány legfontosabb célkitűzése, hogy a különadók rendszere megmaradjon - mondta Lázár János, Miniszterelnökséget vezető miniszter a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában kedden reggel.

Jöhet az egykulcsos, csökkentett reklámadó 

A reklámadó csökkentését és a jelenlegi sávos helyett egykulcsos rendszer bevezetését javasolja Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter, aki az egykulcsos adónem lehetséges mértékét egyelőre nem kívánta megnevezni, de az MTI-nek kedd este adott nyilatkozatában többször is hivatkozott az osztrák ötszázalékos reklámadóra, mint a legmagasabbra az Európai Unióban.

Péntektől reklámadó! Kinek, miért, mennyit kell fizetni? 

Amennyiben még bízott abban, hogy vállalkozásának augusztus 20-ig talán mégsem kell befizetnie a reklámadót, úgy erről tegyen le. A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) állásfoglalása szerint minden félelem beigazolódott a holnap, azaz augusztus 15-én hatályba lépő törvénnyel kapcsolatban. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!