Turizmus marketing cikkek

Így duplázhatná meg Budapest a turisták számát
Budapest képes lehet megduplázni az ideérkező turisták és az általuk itt töltött vendégéjszakák számát, illetve megkétszerezni-háromszorozni a költéseiket a fővárosban.

Itt a Turizmusmarketing esettanulmányok második kötete
A Turizmusmarketing esettanulmányok első kötetének folytatásaként megjelent kiadvány izgalmas témaköröket dolgoz fel a posztmodern turizmusmarketingtől egészen a fesztiválturizmusig. Az Akadémia kiadó hiánypótló kötetéből kiderül többek között, hogy mikor érdemes lecserélni egy ország nevét, de azt is megtudhatjuk, hogy a VeszprémFesztet milyen világsztárokkal népszerűsítették. A nagyszerűen szerkesztett kiadványban olvashatunk Gyöngyösről, az alvó Csipkerózsikáról, és eldönthetjük, hogy érdemes-e elmenni a Budavári Borfesztiválra.
Egyiptom aggódik turizmusa miatt
Az egyiptomi idegenforgalmi minisztérium kampányba kezd, hogy külföldi turistákat csalogassanak az országba - számolt be az afriPORT.hu.