Városmarketing cikkek
Még szűk két hétig jelentkezhetnek idén a Városmarketing Díjra
Áprilisban díjmentes konferenciát is szerveznek a téma iránt érdeklődőknek.
Top 10 belföldi úti cél - 9. helyezett
Az már biztos, hogy a turizmus szempontjából rekordév volt 2018. A tavalyi egész éves hivatalos statisztikai adatokat még nem ismerjük, még nem adta ki a KSH, azonban a szállás.hu adatai alapján már született top10-es lista a legnépszerűbb úti célokról. Ebbe a listába került kilencedikként Zalakaros.
Több milliárddal támogatja az állam Budapest nemzetközi városmarketingjét
Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing kampányára - az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.
Tata lett a Marketing fővárosa
Először díjazta a magyar városok elmúlt évi marketingtevékenységét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ): az egyes települési kampányokkal elnyerhető, úgynevezett marketinggyémántok száma alapján Pest megye érdemelte ki a Marketingaktív megye 2015 címet – tájékoztatott a pályázatot kiíró MMSZ.
Ha el akar merülni a hedonizmusban, menjen Gyulára!
Közös országos marketingkampányt indít a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. a fürdőváros turisztikai célú népszerűsítése érdekében – jelentette be kedden sajtótájékoztatón Görgényi Ernő (Fidesz) polgármester.
Városmarketing-díjat alapít a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel, s a legtöbb gyémántot gyűjtő városban megtalálni az év Marketing fővárosát és a legsikeresebb „Marketing-aktív Megyét”.
Imázsfilm Észak-Koreáról? Létezik!
„Lépjen be Phenjanba!” címmel készített imázsfilmet az észak-koreai fővárosról a főként városmarketinggel foglalkozó JT Singh nevű vállalat Rob Whitworth operatőrrel közösen a Koryo Tours megbízásából.
Látta már így Budapestet?
Városkommunikációs fotókampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ.
Olyan rossz, hogy látni kell – városmarketing videók
Rémes szereplés, szexuális utalások, triciklit hajtó papagáj – ez csak néhány azok közül a városmarketing-videók közül, amelyek finoman szólva sem tartoznak a gyöngyszemek közé.
Személycsere a miskolci városmarketing osztályon
Személycsere történt a miskolci városháza városmarketing osztályán a közelmúltban. Zelei Dániel helyét Jakab Gergely vette át.