Látta már így Budapestet?

Városkommunikációs fotókampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ.

Friss, kortárs szemléletű fotókkal népszerűsíti Budapestet az egy hónapos, Budapest a szemünk előtt elnevezésű városkommunikációs fotókampány és kiállítás. A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ óriásplakátjai az ország 400 pontján jelennek meg 15 rendhagyó városfotóval. A változatos képanyag a szakmai zsűri által kiválasztott 3 népszerű városfotográfus munkáiból állt össze, Budapest legszebb látképéről pedig Facebook közönségszavazás dönt.

Megmutatni a folyton változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira – a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ezzel a céllal indította “Budapest a szemünk előtt” elnevezésű városkommunikációs kampányát, amelyben a közösségi médiában népszerűvé vált budapesti városfotográfusok munkái mutatkoznak be országszerte, összesen 400 óriásplakáton.

Az augusztus 1-jétől egy hónapon át tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan kiválasztott képei szerepelnek, 15 fotón bemutatva klasszikus budapesti helyszíneket – fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.

A Budapest a szemünk előtt kampányban szereplő fotókat szakmai zsűri választotta ki. Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál-és Turisztikai Központ ügyvezető igazgatója mellett Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője; Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője; Ács Zoltán újságíró, a Design Terminál inkubációs programjának vezetője; Radisics Milán, a National Geographic fotósa és a SocialDaily portál alapítója; Batta Barnabás trendkutató, a Mitte Communications stratégiai igazgatója, illetve Misetics Mátyás, a Várfok Galéria fotóművésze és a Mitte Communications kreatív igazgatója vettek részt a változó, fiatalos Budapestet legjobban reprezentáló képek kiválasztásában.

A 15 fotóra a “Budapest a szemünk előtt” közösségi oldalán lehet szavazni augusztus 31-ig. A fotográfiai kampányt sajtótájékoztató zárja 2014. szeptember 3-án a Bálnában, ahol a szavazókat értékes nyereménnyel díjazzák. A teljes fotógyűjtemény szeptember 15-ig ugyanitt, a Bálnában tekinthető meg.

Az imázskampány – a központ tervei szerint – hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezéseibe illeszkedik: a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott elképzelést.


A szakma reagálása a SZÉP-kártya felhasználásának változásáról

A szakma reagálása a SZÉP-kártya felhasználásának változásáról 

A SZÉP-kártya felhasználási szabályainak 2025. január elsejei módosítása milyen hatással lehet a hazai turizmus és vendéglátás szektorra?
Vitézy Dávid 5 pontba szedte, miért hintették be sóval Budapest marketingcégét

Vitézy Dávid 5 pontba szedte, miért hintették be sóval Budapest marketingcégét 

A közlekedési szakértőként elhíresült politikus legfrissebb Facebook bejegyzésében részletesen beszámol arról, miért tartotta fontosnak, hogy a 2025. évi költségvetésben megvonják a főváros marketingügynökségének, a Budapest Brand forrásainak nagy részét.
Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló

Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló 

Október végén robbant a hír, hogy lebontás fenyegeti a Körszállót, hivatalos nevén a Hotel Budapestet, most újabb részletek derültek ki.
Márciusban életre kel a rakpart

Márciusban életre kel a rakpart 

Télen kell készülni a nyárra, idén is lesz rakpartnyitás, nem is akárhogy – írta a főpolgármester a Facebook-oldalán csütörtökön.
Szlovák-magyar összefogás Somoskő és Salgó váránál

Szlovák-magyar összefogás Somoskő és Salgó váránál 

Közösen dolgozik Salgótarján és a szlovákiai Sátorosbánya önkormányzata, valamint a salgótarjáni Dornyay Béla Múzeum Somoskő és Salgó várainak értékmentésén európai uniós támogatással.
Egyelőre két hazai síterep működik, de hétvégén nyithat a többi is

Egyelőre két hazai síterep működik, de hétvégén nyithat a többi is 

Szerdán több helyen hullott néhány centiméter hó, de ez még nem elegendő a sípályák üzemeltetéséhez.
Globális rendezvényiparági előrejelzés 2025-re

Globális rendezvényiparági előrejelzés 2025-re 

Egy friss tanulmány áttekintést ad a globális rendezvényágazat idei évi kilátásairól, trendjeiről.
Így kerülte ki egy budapesti apartmankomplexum az Airbnb tilalmat

Így kerülte ki egy budapesti apartmankomplexum az Airbnb tilalmat 

A Király utcai Central Passage Társasház már megtalálta a módját, hogy továbbra is szálláshelyként működhessenek a lakásai.
Izgalmas kiállítás Füreden, a magyarok egyik nagy festőjének műveiből

Izgalmas kiállítás Füreden, a magyarok egyik nagy festőjének műveiből 

Egy híres magyar művész képei az űrben és David Bowie szívében is helyet kaptak. Most alkotásaival a Balatonra csalogatják a turistákat. A Vasarely kiállítás január 18-tól március 9-ig lesz látható Balatonfüreden.
Miniszteri ígéret: június 30-ára megnyílhat ismét a miskolctapolcai barlangfürdő

Miniszteri ígéret: június 30-ára megnyílhat ismét a miskolctapolcai barlangfürdő 

Az ígéret szép szó, ha betartják, úgy jó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.