hirdetés
hirdetés

Népszerű lett Kajla

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által kezdeményezett, gyermekeknek szóló kampánya csak három és fél hete indult, de máris óriási érdeklődés és siker övezi. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű program célja, hogy támogassa a gyermekes családok nyaralását és segítse a gyerekeket az ország természeti, kulturális, valamint történelmi értékeinek megismerésében.

hirdetés

A kampány keretében konkrét támogatást is kapnak a családok az utazásokhoz a stratégiai és együttműködő partnereken keresztül. Ezek a kedvezmények közel 2 millió magyar embert érin-tenek, hiszen az alsós gyermekek díjmentesen-, a család többi tagja pedig különböző ked-vezményekkel utazhat. A MÁV és a GYSEV összes járatán a kampány indulása óta 47 078 utazás történt a díjmentes Kajla jegyekkel. Az utazások száma hétről hétre nő: az első héten 14 953, a másodikon 15 293, a harmadik héten pedig 16 832 utazás történt. A MAHART és BA-HART járatain július eleje óta 3 100 ember utazott Kajla jeggyel.

forrás: kajla.hu

Az országjáráshoz az úgynevezett Kajla Útlevél nyújt segítséget, amely egy pecsétgyűjtő kis-könyv és közel 400 ezer gyermek kapta meg bizonyítványosztáskor. Ebbe gyűjthetik nyári utazásaik során a gyermekek azokat a bélyegzőket, melyeket több száz magyarországi látnivaló helyszínén tudnak beszerezni.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai