hirdetés

Accor aktivitás járvány idejére

Az Accor hűségprogramja, az ALL (Accor Live Limitless) #ALLathome néven indított digitális szórakoztató programsorozatot. A kampány a sport, a gasztronómia és a szórakozás köré építve kínál online exkluzív tartalmakat.

hirdetés

A világ egyik vezető szállodaipari csoportja élményeket kínáló életmódprogramja az ALL tagjai és az érdeklődők informatív és inspiráló tartalomsorozatot követhetnek olyan témák köré építve, mint a sport, a gasztronómia és a szórakozás.

„A világ átmenetileg megnyomta a szünet gombot. Mi most is lehetővé szeretnénk tenni vendégeink számára, hogy otthonuk kényelméből továbbra is hódolhassanak szenvedélyeiknek. Ehhez partnereink és nagyköveteink által készített különleges digitális tartalmakat és élményeket kínálunk. Hisszük, hogy ebben az időszakban is együtt lehetünk, akkor is, ha külön éljük életünk” – mondta Ian Di Tullio, az Accor vendégélményért felelős alelnöke.

Az ALL minden héten exkluzív tartalmakat és élő közvetítéseket oszt meg világszerte tagjaival és minden érdeklődővel fitnessórákat, exkluzív élő DJ-szetteket, világhírű séfek által prezentált profi főzőprogramokat.

Néhány várható különleges aktivitás :

• Sport: fitness a Ken Grouppal, reggeli rutin és exkluzív interjúk a Paris Saint-Germain játékosaival (Marquinhos és Marco Verratti), tréning a kétszeres olimpiai bajnok dzsúdós Teddy Rinerrel, e-sportverseny a Paris Saint-Germainnel

• Gasztronómia: süteménykészítés 2019 legjobb párizsi cukrászával, Quentin Lechat-val, főzőórák Pierre Sanggal és a gasztronómia sok más díjnyertes művészével.

• Szórakozás: élő DJ-szettek az ibis Music feltörekvő művészeivel, exkluzív tartalom és lejátszási listák a Montreux Jazz Fesztivál résztvevőivel.

(forrás: accor.com)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai