hirdetés

Influencerkedés - az érintettek szemszögéből

Múlt héten volt az Influencer Fesztivál, ahol a turisztikai szektor számára is hasznos információk hangzottak el. 

hirdetés

3000 követő felett bárki lehet influencer - ez azt jelenti, hogy hazánkban mintegy 2000 főt számlál a piac. A médiafogyasztók egyre nyitottabbak a tartalmaikra: a hírportálok és híradók mellett egyre inkább teret kapnak az influencer vlogok. A piac jelentős része még szabályozatlanul működik, azonban az esemény szervezői egyetértettek abban, hogy a fejlődés a szabályozottság felé halad.

A talent managerek havonta nagyjából 150 influencert foglalkoztatnak, számukra fontos, hogy a Gazdasági Versenyhivatal elvárásainak megfelelően dolgozzanak. Például használják a reklám hashtag-et, amikor szükséges, vagy felhívják a fogyasztó figyelmét a termékelhelyezésre. Az influencerek közel 90%-a azonban nem ennyire szigorú magával (azok, akik nincsenek benne az ügynökségi véráramban).

Forrás:123rf

Az edukáció a minőségi tartalom feltétele (volna)

Tartalomgyártás, a jó gyakorlatok és piaci görbék álltak a rendezvény fókuszában. A jó tartalom kulcsa az önazonosság – ez mindennek, de legfőképp a hitelességnek az alapja, és ezáltal egy influenszer legfontosabb értéke, amire vigyáznia kell – mondta Bánki Judit influenszer-menedzser. Arról is szó esett, hogy a hitelességet, a mai médiazajban nehéz megtartani.

A szakértők szerint a piac differenciálódás előtt áll: aki minőségi, egyedi tartalmat gyárt, és nagy felé a követői elköteleződése, az még népszerűbbé válik. A többiek körében azonban lemorzsolódás várható. Összességében tehát a várakozások szerint az influencer lufi nem fog kipukkadni, csupán leereszteni.

 

(forrás: WMN Magazin)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai