Influencerkedés - az érintettek szemszögéből

Múlt héten volt az Influencer Fesztivál, ahol a turisztikai szektor számára is hasznos információk hangzottak el. 

3000 követő felett bárki lehet influencer - ez azt jelenti, hogy hazánkban mintegy 2000 főt számlál a piac. A médiafogyasztók egyre nyitottabbak a tartalmaikra: a hírportálok és híradók mellett egyre inkább teret kapnak az influencer vlogok. A piac jelentős része még szabályozatlanul működik, azonban az esemény szervezői egyetértettek abban, hogy a fejlődés a szabályozottság felé halad.

A talent managerek havonta nagyjából 150 influencert foglalkoztatnak, számukra fontos, hogy a Gazdasági Versenyhivatal elvárásainak megfelelően dolgozzanak. Például használják a reklám hashtag-et, amikor szükséges, vagy felhívják a fogyasztó figyelmét a termékelhelyezésre. Az influencerek közel 90%-a azonban nem ennyire szigorú magával (azok, akik nincsenek benne az ügynökségi véráramban).

Az edukáció a minőségi tartalom feltétele (volna)

Tartalomgyártás, a jó gyakorlatok és piaci görbék álltak a rendezvény fókuszában. A jó tartalom kulcsa az önazonosság – ez mindennek, de legfőképp a hitelességnek az alapja, és ezáltal egy influenszer legfontosabb értéke, amire vigyáznia kell – mondta Bánki Judit influenszer-menedzser. Arról is szó esett, hogy a hitelességet, a mai médiazajban nehéz megtartani.

A szakértők szerint a piac differenciálódás előtt áll: aki minőségi, egyedi tartalmat gyárt, és nagy felé a követői elköteleződése, az még népszerűbbé válik. A többiek körében azonban lemorzsolódás várható. Összességében tehát a várakozások szerint az influencer lufi nem fog kipukkadni, csupán leereszteni.

 

Forrás: WMN Magazin


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?