Címke cikkek
Rangos nemzetközi design díj a Hilltop megújult borcímkéinek
A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját nyerte el a Hilltop aromatérképes címkecsaládja. A neszmélyi borászat borfajtáinak ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit csomagolás újratervezés kategóriában díjazta a zsűri.
Címkehiány: finn sztrájk is nehezíti az ellátást
Az online kereskedelem növekedése és a környezettudatosság is hozzájárult ahhoz, hogy egyre több a papíralapú címke.
Két pohár borban kimerül az ajánlott napi cukorbevitel
A brit Alcohol Health Alliance UK (AHA) egészségügyi szervezet "siralmasan elégtelennek" nevezte a címkéken feltüntetett információkat a népszerű borokról készült elemzésében, melyben 30, az Egyesült Királyságban forgalmazott fehér-, rozé, gyümölcs- és habzóborféle kalória- és cukortartalmát vizsgálták meg.
Változik a címkézés a csomagolásokon
Kötelező és egységes tápértékjelölés lesz az ételek csomagolásán, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) online megbeszélés keretében várja a véleményeket frontoldali tápértékjelölési rendszerekről.
Új arculat és a nyár legszerethetőbb bora a Hilltoptól
Borválasztást segítő aromakörök, vadonatúj címkék az üvegeken és egy friss, gyümölcsös, virágillatú gyöngyöző bor. A neszmélyiek idén magasra tették a lécet a többi hazai pincészetnek.
Van borcímke ötlete? Ide vele!
Egy Káli-medencei borász, Káli Balázs palackjaihoz. A nyertes pályázónak 200 ezer forint jár.
Chatbotozás az Indexszel, pizzarendelés Jenőtől?
Fancy helyen, a Bazilika tőszomszédságában, az Aria Hotel tetőbárjában tartotta a Viber a legújabb termékbemutatóját. Pár hónapja is tartottak egy hasonló eseményt, akkor a matricacsomagokra fókuszáltak a Larousse-ban, most a nyilvános chatelés volt a fő téma. Akkor még csak három magyar szereplőnek volt saját fiókja, (Sziget, Blikk.hu, Glamour), mostanra összehoztak egy tucatnyi márkát.
Vajon tudjuk mit eszünk?
A fogyasztókat összezavarják az élelmiszerek csomagolásán található információk – derül ki egy friss kutatásból, amely szerint a probléma a túl sok adaton kívül a tájékozottság hiányára vezethető vissza.
Borcímke- és arculattervezési pályázat
Idén második alkalommal indul el a fiatal grafikusoknak szóló borcímke- és arculattervezési pályázat. A CÉGÉR - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázaton tavaly 225 grafikus indult. A program sikerességét jelzi, hogy a döntőben párt alkotó 10 borász és 10 grafikus szinte kivétel nélkül folytatja a közös munkát.