„A Balaton-felvidék egyik legszebb falujában él egy fiatal borász, Káli Balázs. A területei nem hatalmasak, pont annyi, amennyit ő, édesapja és párja meg tudnak művelni. (...) Csak néhány éve készít bort, a pincét két istállóból alakították ki – technológia nincs, csak tudatosság, sok-sok munka, és jó borok. A család 1830 óta ugyanabban a házban él, a gyökerek erősek, az értékek stabilak. A modern, lendületes borok mellett ezek az ellenpólusok.”
„Most közösen úgy döntöttünk, hogy a borokhoz olyan arculatot és címkéket szeretnénk tervezni, amelyek hasonló értékeket hordoznak” – írja kiírásában a nagykereskedő és bolthálózatot üzemeltető Bortársaság.
Az előzetes terveket február 27-ig várják emailben, az öt legjobbal pedig meglátogatják a borászt egy kóstoló erejéig, ezután kell végleges (de még mindig nem nyomdakész) látványterveket leadni. Márciusban hirdetnek eredményt, a nyertes 200 ezer forintot kap.
Forrás: Kreatív Online