Rangos nemzetközi design díj a Hilltop megújult borcímkéinek

A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját nyerte el a Hilltop aromatérképes címkecsaládja. A neszmélyi borászat borfajtáinak ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit csomagolás újratervezés kategóriában díjazta a zsűri. 

A Paris Packaging Week évről évre három termékkörben (italok, szépségápolási, valamint egyéb háztartási termékek) versenyezteti a megelőző évben készült csomagolásterveket és kivitelezéseket. A három versenyen idén 180 nevező közül választották ki a legjobbakat.

A Packaging of Premium & Luxury Drinks (PLD) versenyen a Hilltop címkéit csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló 13 tagú zsűri értékelte. A Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálták az elismeréssel. A Hilltop mellett a 2022-es versenyen többek között díjazták a francia Melifera organikus gin, a Rémy Martin XO konyak, a Havana Club 7 limitált kiadása, a Perrier Jouet pezsgő csomagolásait, valamint a Le Petit Baroudour Bio’teille kartonból készült borospalackját is.

A Hilltop és a Kamocsay Prémium borsorok címkéit a Morpho találta ki és tervezte. A Hilltop borászata 2020-ben kezdett együttműködni a Morpho kommunikációs ügynökséggel, ennek eredményeként született meg a borászat új címkesorozata is, ami a neszmélyi cég életében nem az első, de talán a leglátványosabb arculatváltást hozta.

A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi, informatív és egyszerűen értelmezhető aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy (egzotikus, virágos, növényes, parfümös, ásványos, piros gyümölcsös, csonthéjas és fehér gyümölcsös) értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más. A Hilltop borsora feltűnő és élénk színsort kapott, míg a Kamocsay Prémium borok elegánsabb, fehér-arany kivitelt kaptak.

 

Forrás: Turizmus Online


Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.