DIMSZ cikkek
Élmény és minimum 20-25 százalékos kedvezmény kell
Mobilmarketing kutatás készült a DIMSZ és a Magyar Telekom szervezésében.
Idén utazási irodákat is teszteltek a próbavásárlók
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfélelégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és nehézségeket rekonstruálták. A kutatás célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.
A légitársaságok jók adatvédelemben
A Tisztelt Vásárló Program részeként ismét Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). Az e-kereskedő szektor után a felmérés célpontjai az utazási irodák mellett szállás- és repülőjegy foglalással foglalkozó oldalak voltak. A felmérésből az látható, hogy elsősorban a nagyobb, illetve nemzetközi hátterű cégek megfelelően alakítják ki adatvédelmi tartalmaikat.
Alkalmazásözön augusztusi nyaralásokhoz
Taxizás és szobafoglalás féláron, járatkésés-értesítő, angolul beszélő doktorkereső, borravaló- és árfolyam-kalkulátor, online tolmács. Applikációk és közösségek, melyek megkönnyítik az utazást Benkő Líviától, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkárától.
Oda kell adni a Facebooknak az emailcímeket?
Gmail fülecskék, landing page-ek és spamekre kiszabható bírságtételek is szóba kerültek múlt héten a Kreatív és a Zseron-Protopmail közös konferenciáján.
Indul a második hangszépségverseny!
Újra meghirdeti a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a call-centereseknek szánt hangszépségversenyét. A díj ismét egy wellness-hétvége.
A direkt marketing és annak sötét oldala
Felhívnak, rabolják az időt és még lerázni sem könnyű őket – ez az általános tapasztalat a kéretlen direkt marketinges megkeresések kapcsán. Szétnéztünk, mi a helyzet ma spamfronton.
Megvan a legszebb call-centeres hang
A Magyar Telekom munkatársát választották a legszebb hangú call-centeresnek a Kreatív Online olvasói.