Gemius cikkek
Ezt kell tudni a magyar internetezőkről
Megjelent a Gemius második negyedéves gyorsjelentése, amiből sok más mellett kiderül, hogy Magyarországon már 3,5 millióan interneteznek mobilról, 1,4 millió internetező pedig már nem néz naponta tévét.
Megszűnik a Medián Webaudit
A hazai digitális médiapiac több szereplője kapott a közelmúltban levelet arról, hogy megszűnik a Medián Webaudit szolgáltatása.
Blogok és hírek népszerűek mobilon
Magyarországon a mobilinternet-felhasználók több mint fele 20–39 éves, de az ötvenes korosztály tölti a legtöbb időt böngészéssel a magyar mobiloldalakon – derül ki a Gemius elemzéséből.
Minden 4. internetező 25-34 év közötti
A Gemius legfrissebb elemzése azt mutatja, hogy Magyarországon minden negyedik internetfelhasználó 25 és 34 év közötti. Ugyancsak minden negyedik internetező rendelkezik középfokú végzettséggel, és minden ötödiknek van ennél magasabb végzettsége.
Kik böngészik a turisztikai oldalakat a főszezonban?
Turisztikai és utazáshoz kapcsolódó online információt keres minden második magyar és lengyel internet felhasználó. Az utazási weboldalak látogatói Szlovákiában és Bulgáriában a legfiatalabbak, derül ki a Gemius legfrissebb elemzéséből.
A netezők életkorát kutatta a Gemius
Míg a boszniai internetfelhasználók közel fele 15 és 24 év közötti életkorú, addig Dániában az online használók negyede idősebb 55 évesnél – mutat rá a Gemius felmérése.
Online marketing: árral szemben a turizmus
Nem kedveljük a 728x90-es online hirdetési méretet, pedig más ágazatoknál ez a legnépszerűbb formátum és kevés a turisztikai témájú reklámkampány a neten, derül ki a Geminus legfrissebb, 2010 negyedik negyedévére vonatkozó geminusAdMonitor jelentéséből, ami a magyarországi online display hirdetések helyzetét vizsgálja.