Magyar termék cikkek
Oltalom védi a magyar kézműves és ipari termékeket 2025 végétől
Egy friss uniós rendelet értelmében 2025. december 1-jétől uniós földrajziárujelző-oltalmat kaphatnak olyan egyedi magyar kézműves és ipari termékek, mint a herendi porcelán, a halasi csipke vagy az ajkai kristály.
Great Taste Awards - 116 magyar díjazott a nemzetközi versenyen
A nemzetközi élelmiszeripari verseny bírálóbizottságában séfek és szakácsok, sommelier-k és étteremtulajdonosok, viszonteladók és ételkritikusok ülnek.
Látványos köztéri kommunikációs kampányt indít a NAK
Óriásplakát- és city light-kampányt indít augusztus 1-ével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara „Itthonról Otthonra” nevű programjával kapcsolatban. A köztéri kampány jól kapcsolódik abba a törekvésbe, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttasson el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését.
Online kampányt indított a Magyar Termék
Fiatalokra és a családosokra külön optimalizálnak.
A magyarok előnyben részesítik a magyar termékeket
A magyar fogyasztók 65 százaléka szerint a márkák származási helye jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint kilenc másik szempont, amelyek közé tartozik például az ár, íz, funkció vagy csomagolás is - derül ki a Nielsen piackutató vállalat globális felméréséből.
A Pécsi Sörfőzde italai kiérdemelték a Magyar termék védjegyet
Magyarország legrégebb óta működő sörgyára, a Pécsi Sörfőzde zrt. hazánkban elsőként lett jogosult – sörökre vonatkozóan - a „MAGYAR TERMÉK” védjegy használatára.
Magyar termékeket díjaztak Brüsszelben
Ünnepélyesen kiosztották Brüsszelben csütörtök este a Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (iTQi) Kiváló Íz Díját (Superior Taste Award), amellyel idén nyolc magyar terméket is kitüntettek.
Összefogás a hazai sertéshúsokért
Kiváló minőségű sertéshúsok és mangalica termékek kóstolója program indult az éttermek és szállodák bevonásával - jelentette be Orsolyák Zoltán, a Magyar Gasztro Térkép Klaszter elnöke.
A hungarikumok nem múzeumi kategóriák
Fontos, hogy a hungarikumok ne múzeumi kategóriák, hanem a mindennapi élet részei legyenek – jelentette ki a földművelésügyi miniszter szombaton a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Túrkevén.
Környezetbarát, magyar fejlesztés a külföldi reptereken
Repterek kifutópályáin, közutakon és hidak jégmentesítéséhez használható új, környezetbarát terméket fejleszt a Bagoly Beton Kft. mintegy 700 millió forintos kutatás-fejlesztési projekt keretében - közölte a cég az MTI-vel.
Magyar Termék: túl a 100. védjegyhasználón
Egységes eredetjelölési rendszer szükséges a fogyasztók, és ezzel a magyar termelés helyzetbe hozásához, hangzott el többek között a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. őszi szakmai napján.
78 pályázat nyert Magyar Termék Nagydíjat
Minden eddiginél több pályázat érkezett idén a Magyar Termék Nagydíj® elnyerésére, a bírált pályázatok közül, 78-at, az előző évhez képest 32%-kal többet tűntettek ki Magyarország legtekintélyesebb, nem szakma specifikus, minőségtanúsító rendszerében.
Megnyílt Moszkvában az első Paprika bolt
Magyar élelmiszereket árusító bolt nyílt Moszkvában Paprika néven, a tervek szerint egy éven belül 10-15 üzletből álló hálózat jön létre Oroszországban - mondta az átadó rendezvényen Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter.
Divat lett a magyar termék
Kis túlzással kijelenthetjük, hogy a fogyasztók néhány évvel ezelőtt szinte bármilyen élelmiszer jellegű terméket hajlandóak voltak megvásárolni, feltéve, ha az nem magyar származású volt. Ez a jelenség azonban úgy tűnik, kezd lecsengeni.
Magyar Termék Nagydíj® Pályázat – tizenhatodszor
Új kategória bevezetésével, új különdíj alapításával, új kiíróitanács-taggal: egy, a Kárpát-régióban működő vállalkozások összefogását szolgáló új szervezettel indul útjára immár 16. alkalommal a Magyar Termék Nagydíj® Pályázat.
Helyi termék mintaprogram indult a Dél-Dunántúlon
Helyi termék mintaprogram indult a Dél-Dunántúlon, a Magyar Turizmus Zrt. gesztorálásával, a Magyar Termék Nonprofit Kft., a Baranya Megyei Vállalkozói Központ, a Baranya Megyei Munkaügyi Központ, az Agrárgazdasági Kutatóintézet, a Vidékfejlesztési Képzési és Szaktanácsadási Intézet, a FATOSZ dél-dunántúli szervezetei, a területileg érintett kamarák és számos más partner együttműködésével, tájékoztatta a TurizmusOnline-t a Magyar Turizmus Zrt.