Látványos köztéri kommunikációs kampányt indít a NAK

Óriásplakát- és city light-kampányt indít augusztus 1-ével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara „Itthonról Otthonra” nevű programjával kapcsolatban. A köztéri kampány jól kapcsolódik abba a törekvésbe, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttasson el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését.

Óriásplakáttal 168, míg city light poszterekkel 110 központi, illetve kiemelt helyen találkozhatnak egy hónapon át a hazai zöldség- és gyümölcsfogyasztók.

A köztéri kommunikációs eszközök használata jól illik abba a korábban meghatározott kommunikációs stratégiába, amelynek megfelelően a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara idén kibővített eszköztárral kívánja elérni a fogyasztókat, ezzel szolgálva a minél hatékonyabb tájékoztatást, valamint segítve tagjait, tehát a hazai termelőket.

Ennek érdekében a köztestület májusban „Itthonról Otthonra” címmel életmód témájú Facebook-oldalt hozott létre. Itt egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttat el szórakoztató formában, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését.

Az online jelenlét nagyban segít eloszlatni több tévhitet, valamint segíti a tájékoztatást. Többek között arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető a még éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól. Hangsúlyos és visszatérő üzenetként jelenik meg, hogy a hazai termékek megvásárlásával a hazai gazdálkodókat és ezáltal a hazai gazdaságot támogatjuk, ezért részesítsük előnyben a hazai termékeket.

Az „Itthonról Otthonra” Facebook-oldal hatékonyan segíti a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara fogyasztásösztönző kampányait is, így a júniusban lezajlott gombanépszerűsítésben és a júliusban tartott dinnyekampányban is fontos szerepet játszott, valamint az októberben induló alma promóciós kampány is hangsúlyosan jelenik meg az oldalon.   

Az „Itthonról Otthonra” kezdeményezés sikeresnek bizonyult, elfogadottsága a vártnál is nagyobb, hiszen az első három hónapban már közel 10 ezer követővel rendelkezik az oldal. A most induló köztéri kampány várhatóan még nagyobb ismertséget ad a friss hazai termesztésű zöldségeknek és gyümölcsöknek. Az egyhónapos köztéri kampány alatt és után a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara folyamatosan üzemelteti az „Itthonról Otthonra” Facebook-oldalt, ahol változatlan tartalommal és információkkal segíti a tájékoztatást.

Forrás: Élelmiszer Online


Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden

Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden 

A Balatonhoz költözik a művészeti világ krémje.
A pop királyának relikviája Budapesten

A pop királyának relikviája Budapesten 

Különleges relikviával lepi meg a Madame Tussauds Budapest Michael Jackson rajongótáborát.
Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél

Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél 

Váratlan vezetőváltás történt a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.
Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja

Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja 

A futóest különlegessége abban rejlik, hogy minden táv napnyugtakor, garantáltan sötétben indul.
A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán

A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán 

Június 21-én a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál a Balatonfüred Kongresszusi Központban.
Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben

Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben 

A nyár folyamán hétvégenként a hazai zenei élet kiemelkedő előadói, legendái lépnek majd színpadra.
Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja

Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja 

Bejelentették a teljes zenei programot a STRAND Fesztivál szervezői.
Halló, itt a Kiscelli Múzeum!

Halló, itt a Kiscelli Múzeum! 

A telefonálás történetébe nyújt bepillantást a Kiscelli Múzeum legújabb időszaki kiállítása.
Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben

Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben 

Közel 2000 úszóval rekordot döntött a 3. MOL Campus Öbölúszás.
Jelentős növekedés várható az utasbiztosítások piacán

Jelentős növekedés várható az utasbiztosítások piacán 

Az utazók zöme Európában nyaral, belföldön is sokan terveznek üdülni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.