Facebook, folyamatosan változó játékszabályok 

A Facebook folyamatosan változó játékszabályairól és a lehetséges marketingtrükkökről hallhattak kiadónk múlt héten rendezett Marketingfórum konferenciáján a résztvevők Lizán Balázstól, az utazom.com marketingvezetőjétől.

Agresszivitás és csapatjáték 

Focis párhuzamokkal vezette végig a Turkish Airlines elmúlt  éveinek sikertörténetét Levend Arisoy, a légitársaság magyarországi igazgatója a kiadónk által szervezett szerdai Marketingfórum konferencián.

Nem minden a Facebook 

A Kreatív csoport, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik a közösségi kommunikációval.

Még több SALES! 

A Kreatív csoport, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik az eladásösztönzéssel.

A hűség megvehető? 

A Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik a hűségprogramokkal.

Termékfejlesztés a válságban? 

A Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik a termék- és szolgáltatásfejlesztéssel.

Miről szól 2012-ben a marketing? 

Termékfejlesztés válságban, márkaépítés promóciókkal, fogyasztói hűség és közösségi kommunikáció. Erről szól a Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap áprilisi konferenciája, ahol az esettanulmányoké lesz a főszerep.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!