Marketingfórum cikkek
Facebook, folyamatosan változó játékszabályok
A Facebook folyamatosan változó játékszabályairól és a lehetséges marketingtrükkökről hallhattak kiadónk múlt héten rendezett Marketingfórum konferenciáján a résztvevők Lizán Balázstól, az utazom.com marketingvezetőjétől.
Agresszivitás és csapatjáték
Focis párhuzamokkal vezette végig a Turkish Airlines elmúlt éveinek sikertörténetét Levend Arisoy, a légitársaság magyarországi igazgatója a kiadónk által szervezett szerdai Marketingfórum konferencián.
Nem minden a Facebook
A Kreatív csoport, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik a közösségi kommunikációval.
Még több SALES!
A Kreatív csoport, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik az eladásösztönzéssel.
A hűség megvehető?
A Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik a hűségprogramokkal.
Termékfejlesztés a válságban?
A Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján külön szekció foglalkozik a termék- és szolgáltatásfejlesztéssel.
Miről szól 2012-ben a marketing?
Termékfejlesztés válságban, márkaépítés promóciókkal, fogyasztói hűség és közösségi kommunikáció. Erről szól a Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap áprilisi konferenciája, ahol az esettanulmányoké lesz a főszerep.