A promóció rombolja a márkákat, a promóció csak tukmálós lehet, a promóciókból elege van az embereknek. Ezek a legtipikusabb sztereotípiák az eladásösztönzéssel kapcsolatban. Ahogy a legtöbb sztereotípiának, úgy ezeknek az állításoknak is van alapja, azonban az értékesítés támogatása megoldható elegáns, márkaépítő és hatékony módon is. A Marketingfórum konferencián külön szekció foglalkozik a témával.
Elsőként Vekkel László, az egyik legnagyobb eladáshelyi kommunikációban szakértő cég, a HPS ügyvezető igazgatója beszél a legújabb és leghatékonyabb értékesítés-ösztönző módszerekről és arról, hogyan lehet a promóciót a márkaépítés szolgálatába állítani. Ezt követően a Qatar Airways marketinges vezetője osztja meg értékesítési tapasztalatait.
A konferencia azonban nemcsak az értékesítés-ösztönzésről szól. Bemutatjuk azt is, hogyan lehet a jelenlegi gazdasági környezetben terméket szolgáltatást fejleszteni. Szó lesz arról is, milyen trendek befolyásolják a fogyasztókat, és hogyan hat mindez a napi és tartós fogyasztási cikkek vásárlására.
Külön szekció foglalkozik a hűségprogramokkal. A nagy kérdésre, hogyan lesz egy vevőből lojális törzsvásárló, a Tesco, a Vodafone és az MKB bank vezetői adnak választ.
Az elmúlt két évben nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne esett volna szó a közösségi média erejéről. A Marketingfórumon inkább azt mutatjuk meg, egyáltalán kinek érdemes erre a felületre koncentrálni, mennyibe kerül a jelenlét és mit hozhat.
A konferencián az esettanulmányoké a főszerep. Arra törekedtünk, kevés általánosságot és sok azonnal alkalmazható tudást adjanak át az előadók. Éppen ezért, ezen az eseményen marketingesek állnak majd a színpadon és saját tapasztalataikat osztják meg.
Az esemény a fenntarthatóságért sokat tevő vállalatokat elismerő I. FMCG Greennovációs Nagydíj átadásával fejeződik be, amit kötetlen koktélparti követ, ahol a marketing területén dolgozók közvetlenül is információt cserélhetnek egymással.
További információkat, a teljes programot a konferencia weboldalán olvashatják el!