Válságban az egyik legkritikusabb lépés a fejlesztés, az olyan dolgok elindítása, ami nem azonnal, hanem hosszabb távon hoz eredményt. A marketingben a termék- és szolgáltatásfejlesztés is néha áldozatul esik a válságköltségvetésnek. Mi lehet a megoldás? Hogyan tudunk azonnal sikert produkáló termékekkel, szolgáltatásokkal előállni? Ezekre a kérdésekre is választ adhat Kaszás György előadása, amely az fogyasztói insight szerepéről, felhasználhatóságáról és a figyelmen kívül hagyásáról szól. A prezentációt követően a Turkish Airlines, a Chocome részletesen is elmondják, nekik hogyan sikerült.
A konferencia nemcsak a termékfejlesztésről szól. Külön szekció foglalkozik a hűségprogramokkal. A nagy kérdésre, hogyan lesz egy vevőből lojális törzsvásárló, a Tesco, a Vodafone és az MKB bank vezetői adnak választ.
Szintén esettanulmányok segítségével mutatjuk be, milyen taktikai eszközökkel növelhető az értékesítés és azt is, hogyan lehet promóciókkal márkát építeni.
Az elmúlt két évben nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne esett volna szó a közösségi média erejéről. A Marketingfórumon inkább azt mutatjuk meg, egyáltalán kinek érdemes erre a felületre koncentrálni, mennyibe kerül a jelenlét és mit hozhat.
A konferencián az esettanulmányoké a főszerep. Arra törekedtünk, kevés általánosságot és sok azonnal alkalmazható tudást adjanak át az előadók. Éppen ezért, ezen az eseményen marketingesek állnak majd a színpadon és saját tapasztalataikat osztják meg.
Az esemény a fenntarthatóságért sokat tevő vállalatokat elismerő Greennováció nagydíj átadásával fejeződik be, amit kötetlen koktélparti követ, ahol a marketing területén dolgozók közvetlenül is információt cserélhetnek egymással.
További információkat, a teljes programot a konferencia weboldalán olvashatják el!