Levend Arisoy gondolatébresztőként az alább látható videót játszotta le a közönségnek, majd futball párhuzamokkal mondta el, mi kell ahhoz, hogy a jelenlegi piaci környezetben "pályán tudjon maradni" egy légitársaság:
"Ha egy meccset nyersz, nyertes vagy, ha újra nyersz, bajnok. Vagy nyersz, vagy vesztesz, ebben a játékban nincs döntetlen. Mindig fókuszálj a labdára. A legjobb védekezés a támadás. Legyél agresszív. Sose add fel. Legyél erős. Légy ott a pálya minden részén. Sose hagyj ki egy jó lehetőséget. Csapatmunka, csapatlélek." - Ezen tanácsok mindegyike legalább annyira jól alkalmazható a gazdasági életben, mint a futballban.
{video|id=3189}
És ezt a taktikát alkalmazza a török légitársaság is. A Turkish Airlines sikeres éveket tud a háta mögött. Utasszám tekintetében Törökországban piacvezető, Európában a harmadik, világszinten a 17. A légitársaság által kínált úti célok tekintetében a világban a 8. helyen áll, és 25. helyezett a kínált járatok számában. Flottájának mérete alapján a világon a 22. Szolgáltatásainak minőségét több alkalommal is díjazták: a Skytrax a világ legjobb légitársaságává választotta 2010-ben, elnyerte a legjobb fedélzeti catering díját és az ATW szaklap piacvezetőnek választotta tavaly előtt. 2011-ben a Skytrax Európa legjobb légitársaságává választotta. A légitársaság az elmúlt három évben dinamikus növekedési pályát írt le, 2011-ben 32,6 millió utast szállított, 179 repülőgépével. Idén az év végére 214 desztinációra indít járatokat a légitársaság. Az idei évben flottájuk 210 repülőgépre nő, melynek átlagéletkora 4,83 év.
A márka olyan hírességeket választott arcának, mint Kobe Bryant és Caroline Wozniacki. Szponzorálta a Manchester Unitedot és az FC Barcelonát, az Euroleague pedig szintén a Turkish Airlines neve alatt fut.
Levend Arisoy beszélt a légitársaság által kínált fedélzeti osztályokról, fedélzeti menüről, hűségprogramjukról, valamint az isztambuli repülőtéren kialakított világszínvonalú várótermükről.
{video|id=3190}