Hűségprogramok felépítése hosszú és időigényes folyamat, mégis minden nagyobb szolgáltató és termékgyártó is előbb-utóbb eljut arra a pontra, amikor a vásárlói körből ki kell emelni azon fogyasztóit, akik többet és jobbat kapnak, mint a többiek. Mikor érdemes hűségprogramokban gondolkodni? Kik számítanak igazán lojális vásárlóknak? Milyen szegmentációs eljárásokat érdemes használni? Ezekről a témákról lesz szó a Marketingfórum konferencia hűségprogramokkal foglalkozó szekciójában, ahol Becker György, az MKB marketingigazgatója a rajongás lélektanáról beszél, majd a Tesco és a Vodafone marketingvezetői bemutatják hűségprogramjukat, és a kidolgozás során felmerülő problémákat és dilemmákat is.
A konferencia azonban nemcsak az ügyféllojalitásról szól. Bemutatjuk azt is, hogyan lehet a jelenlegi gazdasági környezetben terméket szolgáltatást fejleszteni. Szó lesz arról is. milyen trendek befolyásolják a fogyasztókat, és hogyan hat mindez a napi és tartós fogyasztási cikkek vásárlására.
Szintén esettanulmányok segítségével mutatjuk be, milyen taktikai eszközökkel növelhető az értékesítés és azt is, hogyan lehet promóciókkal márkát építeni.
Az elmúlt két évben nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne esett volna szó a közösségi média erejéről. A Marketingfórumon inkább azt mutatjuk meg, egyáltalán kinek érdemes erre a felületre koncentrálni, mennyibe kerül a jelenlét és mit hozhat.
A konferencián az esettanulmányoké a főszerep. Arra törekedtünk, kevés általánosságot és sok azonnal alkalmazható tudást adjanak át az előadók. Éppen ezért, ezen az eseményen marketingesek állnak majd a színpadon és saját tapasztalataikat osztják meg.
Az esemény a fenntarthatóságért sokat tevő vállalatokat elismerő I. FMCG Greennovációs Nagydíj átadásával fejeződik be, amit kötetlen koktélparti követ, ahol a marketing területén dolgozók közvetlenül is információt cserélhetnek egymással.
További információkat, a teljes programot a konferencia weboldalán olvashatják el!