Lizán Balázs Berényi Konrád, az Onlinemarketing.hu Kft. szakemberének meghökkentő kijelentésével indította el prezentációját: "A felhasználók kevesebb, mint 20% érhető el a saját üzenőfalán. Én arra számítok, ez az arány csökkenni fog, egészen a nullára. Úgy kb. az év végéig.” A marketingvezető azért ennyire nem borúlátó, azonban ő is úgy látja, hogy a Facebook egyre inkább a fizetős megoldások felé igyekszik terelni a vállalkozásokat, egyre kevésebé lehet a felhasználókat organikus úton elérni, a versenyt pedig tovább nehezítik a Facebook folyamatosan változó játékszabályai is.
A résztvevők hallhatták az utazom.com sikersztoriját is, hogyan tettek szert 4 nap alatt 300 ezer követőre a közösségi oldalon. A lájkoló roham okozója egy Facebookos játék volt, amit a fejlesztője 10 óráig futtatott, majd az utazom.com repülőrajttal folytatta a játékot. Habár csak 3 napig hagyták futni az alkalmazást, virálissá vált és rengeteg embert megmozgatott. A játék szorosan nem is kötődött a turizmushoz, utazáshoz, azt tudhatta meg a kitöltője, hogy milyen szakács, erről egy oklevelet is kapott. Azt a kiskaput használták ki a közösségi oldalon, hogy az oklevelet az egyes felhasználók galériájába, üzenőfalára posztolta.
Az utazom.com oldal lájkolói száma a 2011-es október 19-i 33 390-ről október 23-ra 329 078-ra bővült. A megnövekedett rajongói szám nem kis kihívást jelentett marketing szempontból sem, hiszen a korábbi másfél év alatt felépített rajongói bázishoz képest teljesen másfajta kommunikációt igényelt ez az új embertömeg.
A szakember a játék sikerességét abban látja, hogy mindenkihez szólt, nem csak kért, adott is (oklevél), nem volt negatív kimenetele, kiskaput talált a platformon és repülőrajttal indult. Eredménye a megnövekedett rajongói szám, e-mail adatbázis. Rajongóik kor- és nembeli eloszlása is teljesen megváltozott, a korábbi, döntően 18-34 éves nőkből és férfiakból álló csoportban az akció után a dominanciát a 13-17 éves korosztály vette át. Nekik teljesen új kommunikációs stratégiát kellett kidolgozni.
Lizán Balázs beszélt még a hazai posztok életciklusának jellemzőiről. És a jövő lehetséges új platformjairól is, mint a Google+ és a Pinterest.