Az elmúlt két évben nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne esett volna szó a közösségi média erejéről. A Marketingfórumon inkább azt mutatjuk meg, egyáltalán kinek érdemes erre a felületre koncentrálni, mennyibe kerül a jelenlét és mit hozhat. A témáról elsőként Nagygyörgy Miklós, a Brandmonitor ügyvezető igazgatója beszél. A szakember áttekinti, hogy az elmúlt két évben mire mentek a magyar márkák ezzel az új csatornával. Ezt követően Lizán Balázs, az utazom.com marketingvezetője és Zalay Ágnes, a No Salty vezérigazgatója beszélnek a cégükhöz kötődő márkák közösségi médiás tapasztalatairól.
A konferencia azonban nemcsak a közösségi kommunikációról szól. Bemutatjuk azt is, hogyan lehet a jelenlegi gazdasági környezetben terméket szolgáltatást fejleszteni. Szó lesz arról is. milyen trendek befolyásolják a fogyasztókat, és hogyan hat mindez a napi és tartós fogyasztási cikkek vásárlására.
Külön szekció foglalkozik a hűségprogramokkal. A nagy kérdésre, hogyan lesz egy vevőből lojális törzsvásárló, a Tesco, a Vodafone és az MKB bank vezetői adnak választ.
Szintén esettanulmányok segítségével mutatjuk be, milyen taktikai eszközökkel növelhető az értékesítés és azt is, hogyan lehet promóciókkal márkát építeni.
A konferencián az esettanulmányoké a főszerep. Arra törekedtünk, kevés általánosságot és sok azonnal alkalmazható tudást adjanak át az előadók. Éppen ezért, ezen az eseményen marketingesek állnak majd a színpadon és saját tapasztalataikat osztják meg.
Az esemény a fenntarthatóságért sokat tevő vállalatokat elismerő I. FMCG Greennovációs Nagydíj átadásával fejeződik be, amit kötetlen koktélparti követ, ahol a marketing területén dolgozók közvetlenül is információt cserélhetnek egymással.
További információkat, a teljes programot a konferencia weboldalán olvashatják el!