Svédország viccesen bújik elő az IKEA árnyékából

Svédország viccesen bújik elő az IKEA árnyékából 

Azt szeretnék a svéd turizmusban dolgozók, ha természeti értékeikről nem a WC-kefe jutna az emberek eszébe. - írja testvérlapunk a Kreatív.
Miért jó az MTV EMA?

Miért jó az MTV EMA? 

Magyarország 2021-ben újra házigazdája lesz az MTV EMA shownak, akkor már hagyományos keretek között. Egészen mostanáig egyszer sem adott otthont a régió ennek a világhírű eseménynek, hazánk viszont most rögtön két egymást követő évben, 2020-ban és 2021-ben is magára vonhatja a zenei világ és a rajongók figyelmét.
Országimázsban Németország a legerősebb

Országimázsban Németország a legerősebb 

A GfK német piackutató cég és Simon Anholt, brit független politikai tanácsadó idén is elkészítette a Nation Brands Index (NBI) felmérést, melyben 50 ország – köztük Magyarország – nemzetközi imázsáról kérdezték meg a közvéleményt.

Tőlünk tanulna országimázs-építést Macedónia 

Macedónia fővárosában, Szkopjéban a magyarországi hungarikumtörvénnyel kapcsolatos tapasztalatok átadásáról, az országimázs-építésben rejlő lehetőségekről folytatott tárgyalásokat a Földművelésügyi Minisztérium képviseletében Szakáli István Loránd agrárfejlesztésért és hungarikumokért felelős helyettes államtitkár.
Magyar borfajták nevét kapnák az M6-os sokat kritizált alagútjai

Magyar borfajták nevét kapnák az M6-os sokat kritizált alagútjai 

Összefogna a pécsi, a tolnai, a szekszárdi és a villányi borvidék azért, hogy az M6-os autópályán épült négy alagutat a magyar borfajták népszerűsítésére használhassák. Bár az alagutak építését sokan fölösleges pénzkidobásnak gondolták, de, ha már állnak, legalább ne az ábécé egy-egy betűje szerepeljen rajtuk – vélik a borászok –, hanem a vidék legjellegzetesebb borfajtáinak neveit hirdessék.
Országimázs-konferencia: fókuszban a sport és a tudomány

Országimázs-konferencia: fókuszban a sport és a tudomány 

Az Antall József Tudásközpont ötödik alkalommal szervezett Országimázs konferenciát március 5-én. Az idei alkalommal nemzeti értékeink: a sport és a tudomány került a rendezvény fókuszába.
Sanghajban is tarolt Magyarország új imázsfilmje

Sanghajban is tarolt Magyarország új imázsfilmje 

A Legjobb Turisztikai Imázsfilm díjat nyerte el Sanghajban a Magyar Turizmus Zrt. „Think Hungary – More Than Expected" című imázsfilmje.
Budapest világszerte hódít

Budapest világszerte hódít 

Még év elején írtunk George Ezra Budapest című kislemezéről. Az akkor még csupán kisebb körökben ismert dal mára meghódította az európai slágerlistákat, sőt már Ausztráliában is a legjátszottabb felvételek között tartják számon. 
Budapest világszerte hódít

Budapest világszerte hódít 

Még év elején írtunk George Ezra Budapest című kislemezéről. Az akkor még csupán kisebb körökben ismert dal mára meghódította az európai slágerlistákat, sőt már Ausztráliában is a legjátszottabb felvételek között tartják számon. 
Sajtra került a Halászbástya és a Budavári Palota

Sajtra került a Halászbástya és a Budavári Palota 

Magyarországot népszerűsítő akciót indított a Kőröstej Cégcsoport, hazánk egyik legnagyobb sajtexportőre. A cég éves szinten mintegy 25.000 tonna sajtot gyárt, ennek 70%-át exportálja, elsősorban a Közel-Keletre, azonban egyre növekvő mértékben az Európai Unióba is. A külpiacokra szánt termékek csomagolásának hátuljára hazánk nevezetességei kerültek fel.

Brit indie srác énekel Budapestről 

"My house in Budapest, my hidden treasure chest. Golden grand piano, my beautiful Castillo." énekli a 20 éves bristol-i George Ezra. Hogy miért is írt fővárosunkról dalt annak ellenére, hogy még sosem járt Budapesten? Kattintás után kiderül. 

Így kell tízforintosokból országimázst építeni Londonban 

Körözi a brit rendőrség azt a két magyart, akik közel 13 millió forintot szedtek ki áruházi pénzváltó automatákból. A csalók kifigyelték, hogy a tízpennys és a tízforintos érme ugyanakkora, csak az értékükben van eltérés. Érménként 27 forintot kerestek - írja a BorsOnline.

Budapest hivatalosan is Európa hipszterfővárosa 

A New York Times után a Business Insider is felfedezte fővárosunk hangulatos épületeit, nyűzsgő kulturális és éjszakai életét. 

Országimázs másképp: Top 5 Budapesten forgatott videóklip 

A hazánkat népszerűsítő, nemrégiben bemutatott imázsfilm hatására gyűjtöttük össze a számunkra legszimpatikusabb Budapesten forgatott videóklipeket. Számos világsztárt ihletett meg fővárosunk szépsége. 

Lajkó Félix vezeti szeptemberben az európai világzenei toplistát 

Augusztusban került a világ legnevesebb világzenei toplistájának élére Lajkó Félix első citerás lemeze, a Mező.

Külföldiek Magyarországról 

Mit tudtok Magyarországról?  - tették fel a kérdést a Reddit.com-on a közösség tagjainak. 

Hungarikumok & országmarketing 

Komoly érdeklődés mellett zajlott a Turizmus Trend szaklap által szervezett múlt heti Hungarikumok & országmarketing konferencia, amelyen turisztikai szakemberek, reklámügynökségek, valamint FMCG-cégek képviselői vettek részt. 

Imázsépítő árnyékshow Magyarországról 

Az Attraction Látványszínház nemrégiben vált világhírűvé az egyik brit tehetségkutató műsornak köszönhetően. Egy korábbi látványos produkciójukban a Hősök tere, Szabadság szobor, Szent Korona, Hortobágy, Lánchíd, Parlament és több más turisztikai attrakciónk is feltűnik.

Jön a III. Országimázs Konferencia! 

Melyek a legfontosabb tényezők, amik egy ország vagy egy főváros arculatát befolyásolják? Erre a kérdésre annyi válasz lehetséges, ahány alkalommal felmerül, és ahány ember felel rá. Egy romkocsma tulajdonosa, egy fesztivál igazgatója, egy belvárosi üzlet vezetője, de még az idegeneket útbaigazító járókelő is éppúgy része egy város arculatának, mint a vezető állami szervek. 

A Hungary NEXT nekifut az ország- és a Budapest márka építésének 

A tagok és érdeklődők tudásának mozgósítására találkozót szervezett hétfőn a Bódis Gábor által életre hívott Hungary NEXT ország-márka-műhely civil kezdeményezés, amely a régóta hiányzó országimázs, és elsősorban a Budapest márka felépítését tűzte ki célul.

Az országimázst is szolgálja a tokiói Tokaj képviselet 

Képviseletet nyitott Tokióban a Tokaj Kereskedőház Zrt., amely a magyar országimázst is szolgálni fogja.

Magyarország igazi arca 1. 

Már az első, Corvinuson megrendezett „Made in Hungary”, első Országimázs Konferencia is felszínre hozott jó pár alapkérdést, amelyre választ a második rendezvény sem adott igazán 2012. november végén. Mi több, arra indított jó pár turizmusban dolgozó és kreatív szakembert, hogy a minduntalan csak problémákat soroló hivatalos szervezetek képviselői mellett, velük akár együttműködve, mostmár, akár egyéni vállalásokkal és saját eszközökkel is, civilként, összefogva az érintetteket, kész programot alkossanak egy életképes, valódi, ütős és versenyképes Magyarország márka megalkotásáért.

Az egészségturizmus az országmarketing legjobb esélye lehet 

- derült ki a november 30-i II. Országimázs Konferencián, Budapesten. Jóllehet, szakmai körökben a magyarországi kínálat, gyógyszállóinkhoz hasonlóan, elismert, de a világgal való megismertetésük még várat magára. A konferencián felszólalók közül többen a Magyar Turizmus Zrt-tól várnak több munkát. Vélemények szerint úgymond az ügy nagyköveteiként sokat lendíthetnek a dolgon vízhez kötődő sportolóink is.

Mi az országimázs? 

A Corvinus Egyetemen az Antall József Tudásközpont és a Gazdaságföldrajz Tanszék Turizmus Kompetencia Központja 2012. május 3-án rendezte meg az I. Országimázs konferenciát, amelyen közel kétszáz érdeklődő vett részt, és a médiában is élénk érdeklődés kísérte. Ezért 2012. november 30-án megrendezésre kerül a II. országimázs konferencia is, melynek szűkebb témája az egészségturizmus. 

Magyarországgal hirdetik az olcsó netet Új-Zélandban 

Magyarországi jelenetekkel reklámozza magát az új-zélandi Flip internetszolgáltató.

Senki sem ehet moslékot! 

...Magyarországon, mivel egy ország legerősebb imázsépítője az étterem - hangzott el csütörtökön, az első Országimázs Konferencián, a Corvinus Egyetemen.

Van-e gazdája az országimázsnak? 

Az országimázsnak mindnyájan gazdái vagyunk - lebbentette fel a fátylat Kovács Zoltán, kormányzati kommunikációért felelős államtitkár. Hozzátette: a falugondnoktól a miniszterelnökig mindenki felel érte. De először magunkban kell rendet tenni - vélte több előadó is. Történt mindez az I. Országimázs Konferencián, csütörtökön, a budapesti Corvinus Egyetem aulájában.

Cáfolja a Deutsche Bahn a cégre vonatkozó magyar sajtóhíreket 

A Deutsche Bahn (DB) német vasúttársaság cáfolja és visszautasítja azokat a magyar sajtóhíreket, amelyek szerint a cég állítólag eltanácsolja ügyfeleit a magyarországi utazástól.

Országimázsunkat rombolja egy névtelen, német szórólap 

Egy olvasónk küldte azt az interneten felbukkant üzenetet, melyet egy meg nem nevezett német vagy osztrák utazási iroda mellékelt a nála menetjegyet vásárló utasa számára. A Magyar Turizmus Zrt. reagálásából kiderül: elenyésző az ilyen megnyilvánulások száma.

Parfümös országimázs 

A litván kormány különlegesen innovatív módot talált országa imázsának fellendítésére: a "nemzeti parfümöt".

Vadonatúj hétperces imázsfilm Magyarországról 

Hétperces imázsfilm készült a közelmúltban a Külügyminisztérium megbízásából a soros EU-elnökségre való felkészülés jegyében. A filmet a több külföldi fesztiválon is díjazott Madarász Isti rendezte.

Országimázsán javítana Izrael 

Nagyszabású PR-kampányra készül Európában az izraeli külügyminisztérium az országimázs javítása céljából.

MATUR klubnap programváltozás 

A MATUR budapesti tagozat november 23.i keddi klubnapjának előadója a korábbiaktól eltérően Böszörményi Nagy Gergely.

Rákay Philip lehet az Országmárka Tanács titkára? 

A Népszava szerint elképzelhető, hogy Rákay Kálmánt ("Philip") kérik fel a hamarosan felálló Országmárka Tanács titkári szerepére.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!