Egyedülálló kampányt indított a Kőröstej Cégcsoport a külpiacokon. A fennállásának 25. évfordulóját ünneplő cégcsoport a születésnap alkalmából a Hajdú kashkaval sajtok hátoldalára Magyarországot népszerűsítő címkéket helyezett el. Ezeket a sajtokat elsősorban Libanonba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Jordániába, Katarba és Kuvaitba exportálják. Az új csomagolásból ez idáig 160.000 darab készült, ami a beérkező rendelésekkel együtt tovább fog emelkedni.
A dinamikusan növekvő, közel 1000 főt foglalkoztató Kőröstej cégcsoport ügyvezetője, Tráj Gyula elmondta: „Az arab országokban rendkívül nagy népszerűségnek örvendenek az itthon gyártott sajtok, ezért arra gondoltunk, hogy fennállásunk 25. évfordulója alkalmából a fogyasztókat megismertetjük hazánkkal és annak nevezetességeivel is a termékeinken keresztül. Az új csomagolásra a fotó mellett felkerült a www.gotohungary.com webcím is, ahonnan további információt kaphatnak az érdeklődők Magyarországról. Bízunk benne, hogy a kampányunk az ország ismertségének növelése mellett a turizmusra és a magyar élelmiszerek külhoni keresletére is pozitív hatást gyakorol majd.”
A Kőröstej cégcsoport éves szinten mintegy 25.000 tonna sajtot gyárt, ennek körülbelül 70 százalékát külpiacokra termeli. A vállalat 2013-ban közel 27 Mrd Ft forgalmat ért el, az idei az első félévben pedig időarányosan tovább növelte árbevételét. A cégcsoport a külpiacok mellett a hazai kereskedelemre is kiemelt figyelmet fordít, piaci pozíciójának megerősítésére törekszik. A fogyasztók részéről pedig külön elismerés, hogy a zászlóshajónak számító Hajdú mediterrán grill sajt elnyerte az Év Terméke 2014 díjat.
Forrás: Turizmus Online