Sok cégnél nem számít üzleti útjának ökolábnyoma

Sok cégnél nem számít üzleti útjának ökolábnyoma 

A közelmúltban a Weco-Travel online felmérést végzett, amelyben az üzleti élet szereplőinek a véleményét kérte ki a céges utazások és a fenntarthatóság összefüggéseiről.
A járvány után is csak döcög az üzleti turizmus

A járvány után is csak döcög az üzleti turizmus 

A turizmus visszaesését a 2019 csúcseredményei után a koronavírus-járvány okozta, s abból a szabadidős turizmus támadt fel gyorsabban. Idén az üzleti turizmus is elkezdett lábadozni, de az utóbbi hónapokban a világ növekvő gazdasági nehézségei akadályozzák ennek a szegmensnek az újraéledését egy a Business Travel News-ban megjelent cikk szerint.
Drasztikusan kevesebbet repülünk üzleti célból a járvány hatására

Drasztikusan kevesebbet repülünk üzleti célból a járvány hatására 

A koronavírusjárvány megjelenése előtt üzleti utakon gyakran résztvevők egy része már csak alkalmanként repül, az alkalmi utazások gyakorisága pedig a felére csökkent a COVID-19 miatt – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai.
Átcsoportosít és hibridre vált a Weco-Travel

Átcsoportosít és hibridre vált a Weco-Travel 

Az új struktúra kialakítását a koronavírus-járvány miatt megváltozott piaci körülmények indokolták.

Ötszázmilliárd dollár kárt szenvedhet el a céges utazások piaca 

Mintegy 560 milliárd dolláros kár értheti a vállalatai utazási piacot a koronavírus miatt az Üzleti Utaztatók Világszövetsége (GBTA) szerint.

Business Travel Guide Hungary: új, hiánypótló kiadvány 

Hiánypótló kiadvány jelent meg a napokban a Turizmus Trendet is megjelentető Professional Publishing Hungary Kiadó gondozásában. A Business Travel Guide Hungary 2014/15 a hazai üzleti turizmus iránt érdeklődő cégeknek kínál átfogó képed adni erről a piacról. 
Hiánypótló kiadvány készül Business Travel Guide néven

Hiánypótló kiadvány készül Business Travel Guide néven 

A Turizmus Trend, illetve Vendég&Hotel műhelyében egy új, a hazai piacon hiánypótló kiadvány készül Business Travel Guide Hungary 2014 címmel.
Ez a legkedveltebb európai üzleti úti cél

Ez a legkedveltebb európai üzleti úti cél 

Növekvő vendégéjszakaszámok és csúcspozíció kongresszusi desztinációként - ez jellemzi most Németország turizmusát.

Az üzletemberek több időt töltenek a levegőben, mint az úti célon 

Az üzleti utazók több időt töltenek a levegőben, mint a célállomáson, 270.000 üzleti utazó 20 órás vagy annál hosszabb utat tesz meg munkaerő-keresés céljából.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!