A cabernet franc lesz a sztár 

Villány legfontosabb kékszőlő fajtája, a cabernet franc lesz a 11. Borjour Magnum kiemelt témája. Magyarország legnagyobb beltéri borkóstolóján 220 pincészet több mint ezer bora, hat mesterkurzus és több egyéb kísérőprogram várja a látogatókat szombaton a Millenáris park három épületében.

A cabernet franc többet tud Villányban 

Öt helyszínen tizenöt pincészet mutatja be a Villányi borvidék kiemelt fajtájának választott Villányi Franc-t november 20-21-én.

V. Villányi Prémium Bormustra 

Az XIX. Európai Bordalfesztiválon rendezi meg a Villányi borvidék hagyományos borkóstoló rendezvényét 21 pincészet részvételével. A mustrán kizárólag premium minősítésű borokkal találkozhat a közönség.
Villányi Franc bemutató a Vincén

Villányi Franc bemutató a Vincén 

Villányi Franc bemutatóval készül a Villányi borvidék az ország egyik legismertebb borszakmai rendezvényére, a „VinCE Budapest 2015” - re. A Corinthia Hotel Budapest elegáns falai között a közép - európai borkészítésre fókuszáló és a gourmet termékek tudatos fogyasztására sarkalló, műélvező program jó alkalom arra, hogy a Villányi borvidék zászlóshajóját, a Villányi Franc-t megismerhesse a borértő közönség.  
Villányi Franc bemutató a Vincén

Villányi Franc bemutató a Vincén 

Villányi Franc bemutatóval készül a Villányi borvidék az ország egyik legismertebb borszakmai rendezvényére, a „VinCE Budapest 2015” - re. A Corinthia Hotel Budapest elegáns falai között a közép - európai borkészítésre fókuszáló és a gourmet termékek tudatos fogyasztására sarkalló, műélvező program jó alkalom arra, hogy a Villányi borvidék zászlóshajóját, a Villányi Franc-t megismerhesse a borértő közönség.  

Kiadvány készült a Villányi Francról 

A nyomtatvány segíti a vásárlókat és borértő fogyasztókat abban, hogy megértsék a Villányi borvidéket méltán képviselő Villány Franc üzenetét: a minőség iránti elköteleződést, a kitartó munkát és az alkotás gyönyörűségét.
Új bormárka született, a Villányi Franc

Új bormárka született, a Villányi Franc 

A Decanter Magazinban szólt korábban erről Michael Broadbent is, aki egyszerűen csak úgy foglalta össze a most előlépő új márkát, hogy a cabernet franc Villányban találta meg szellemi otthonát. A SODA Group teljesen új szemléletével, mint kommunikációs ügynökségi csoport vezeti be a villányi borászok közös nevezőjeként megszületett Villányi Franc márkát, amely nem egy pincéhez köthető, hanem az egész borvidék sajátja.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!